معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان

برنامه تعالی مدیریت مدرسه، محور تمام فعالیت های آموزش و پرورش است

گرگان (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت:برنامه تعالی مدیریت مدرسه، محور تمام فعالیت های آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۴۴۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه تعالی مدیریت مدرسه، محور تمام فعالیت های آموزش و پرورش است

ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان در جلسه توجیهی مدیران ممتاز استانی برنامه تعالی مدارسکه در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید گفت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه، محور تمام فعالیت های آموزش و پرورش با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که صرف انرژی مثبت در برنامه تعالی مدیریت مدارس بیشترین هزینه را در بر دارد.

وی ادامه داد: برنامه تعالی مدیریت مدارس، برنامه ای جامع برای ارتقاء کیفیت آموزشی و مشارکت مسئولان، والدین و دانش آموزان است که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و با ترویج و تقویت سیستم خودارزیابی برای بهبود و تعالی عملکرد مدیریت در مدارس شاهد افزایش انگیزه مدیران و توسعه و تقویت مشارکت دبیران و دانش آموزان باشیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان، تعمیق تربیت و آداب اسلامی، تقویت اعتماد و التزام به ارزش های انقلاب اسلامی، بسط عدالت در برخورداری از فرصت های تعلیم و تربیت را از اهم اهداف برنامه تعالی مدرسه عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه مشارکت دانش آموزان، اولیا، نهادهای اجتماعی و کارکنان در پیشبرد برنامه های مدرسه و استقرار نظام یاددهی - یادگیری از مهمترین معیارهای برنامه تعالی مدرسه است که باید هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست، مالک خان احمدی، رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان به اجرای دقیق برنامه تعالی مدیریت مدارس اشاره کرد و گفت: انتخاب 23 آموزشگاه از بین 1000 آموزشگاه مجری طرح، وظیفه مدیران را سنگین می کند که لازم است با اجرای دقیق فرایندها، برنامه تعالی مدارس را مدیریت نمایند.

وی ادامه داد: 5 تیم دو نفره از 20 مرداد ماه لغایت 24 مردادماه از 23 آموزشگاه ممتاز استانی ارزیابی به عمل می آورند که برگزیدگان پس از کسب رتبه ممتاز در مراسم متمرکز کشوری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار