نشست صمیمی دانش آموزان نخبه شهرستان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ دانش آموزان نخبه و برتر علمی ، پرورشی ،فرهنگی و ورزشی شهرستان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

کد مطلب: ۸۴۴۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی دانش آموزان نخبه شهرستان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست گفت : علم و دانش مهم ترین زیرساخت تولید تمدن، حفظ و ارتقاء سطح تمدن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشت : اگر دانش و علم نباشد قطعاً با جهل نمی توان تمدن آفرید و پیشرفت کرد.

وی اولین معلم انسان را خود خداوند عنوان نموده و بیان داشت: خداوند اولین چیزی که به انسان آموخت، علم است و در بین جوامع بشری این علم را یکی از وجوه برتری انسان قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود : از دیدگاه اسلام علم یک مقوله انسانی و موهبت الهی است که خداوند خلاقیت آن را به انسان داده و این علم باید برای عدالت، رشد و پیشرفت شخصی و اجتماعی، تمدن انسانی بیافریند.

وی تأکید نمود: همه باید دست به دست هم دهند که نسلی تولید کنیم که در آینده پروفسور حسابی ها و شهید مطهری های بسیار داشته باشد.

گفتنی است : در این دیدار چند دانش آموزان به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به هر کدام از این دانش آموزان یک جلد کتاب "بیست گفتار در علم و فنآوری" که از نوشته های خود ایشان می باشد را به آنها اهدا نمود.

پس از این نشست نیز دانش آموزان نماز ظهر و عصر خود را به امامت آیت الله صفایی بوشهری اقامه نمودند و در پایان مهمان سفره ناهار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار