پایان تصویربرداری فیلم دوچ

تهران (پانا) - تصویربرداری فیلم سینمایی «دوچ» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس در شمال کشور به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۴۳۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پایان تصویربرداری فیلم دوچ

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، فیلم سینمایی «دوچ» دومین اثر بلند سینمایی است که در ژانر کودک و نوجوان به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 97 در حال تولید است.

هم‌زمان با پایان تصویربرداری این فیلم اولین ویدئو از پشت صحنه منتشر شد.

بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، محمدامین احمدی، عباس ابوالحسنی و امیرمحمد محمدی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم «دوچ» ماجرای نوجوانی به نام غلامرضا است که علاقه به دوچرخه سواری دارد و دوست دارد تا با دوچرخه مسابقه بدهد و جایزه به دست آورد، اما به‌دلیل مشکلات مالی، توانایی تهیه دوچرخه را ندارد. او برای به دست آوردن دوچرخه راهی جالب را انتخاب می‌کند و انتخاب این راه اتفاق‌های مختلفی را به‌دنبال دارد.

هاشم مرادی مدیر فیلمبرداری، نوید فرح‌مرزی طراحی گریم، احمد سعادت‌بخت طراحی صحنه و لباس و رضا کشاورز مدیر صدابرداری فیلم «دوچ» را بر عهده دارند. فیلم‌نامه فیلم دوچ از سوی امیر مشهدی عباس و بر اساس طرحی از مهشید فریدفر نوشته شده است.

همچنین مجید نصیری مدیر تولید، حسین امینی مدیر تدارکات، میثم نجفی مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار