چشم استقلالی‌ها به اولین حضور ابراهیمی در قطر

تهران (پانا) – امشب 9 بازیکن ایرانی برای 8 تیم در لیگ‌های مختلف به میدان خواهند رفت.

کد مطلب: ۸۴۳۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
چشم استقلالی‌ها به اولین حضور ابراهیمی در قطر

در ادامه دیدارهای باشگاهی در دو قاره آسیا و اروپا تیم‌های که بازیکنان ایرانی را در اختیار دارند از عصر امروز تا بامداد فردا به مصاف رقبای خود خواهند رفت که در این بین شاید بیشتر نگاه‌ها به قطر و اولین حضور امید ابراهیمی در ترکیب الاهلی باشد.

لیگ برتر تایلند؛ ناخون راتچاسیما - بانکوک یونایتد / ساعت 15:30

لژیونر: مهرداد پولادی (بانکوک یونایتد)

درباره بازی»

بانکوک یونایتد هر چند از قهرمانی در لیگ برتر تایلند نا امید شده است اما با حضور در رده دوم و اختلاف 3 امتیازی که با تیم رده سوم ایجاد کرده امیدوار است تا بتواند سهمیه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد. آنها در حالی به خانه‌ی تیم میانه جدولی ناخون راتچاسیما رفته‌اند که تاکنون مقابل این تیم شکست نخورده‌اند و در دو بازی آخر روبرو این تیم را شکست داده‌اند.

مهرداد پولادی مدافع ایرانی تیم بانکوک یونایتد هم پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مصدومیت شرایط حضور در میدان را دارد، او در هفته بیست و چهارم 76 دقیقه برای تیمش به میدان رفت اما دو بازی گذشته را از روی نیمکت تماشا کرد.

لیگ یک نروژ؛ میونلدن - استرومن / ساعت 17:30

لژیونر: سوشا مکانی (میوندلن)

درباره بازی»

میونلدن که بدنبال بازگشت به سطح اول فوتبال نروژ است در حالی از تیم ته جدولی ارسترومن میزبانی می‌کند که در دو بازی آخر روبرو این تیم را برده است.

سوشا مکانی گلر ایرانی میونلدن که پس از یک نیم فصل ناموفق در تیم صنعت نفت یکبار دیگر به فوتبال نروژ برگشته است هفته گذشته درون دروازه تیمش قرار داشت اما نتوانست کلین شیت کند.

لیگ برتر لهستان؛ اسلاسک وروسلاو - لچ پونزان / ساعت 18

لژیونر: فرشاد احمدزاده (اسلاسک وروسلاو)

درباره بازی»

اسلاسک ورشو در هفته دوم باید به مصاف لچ پونزان برود، تیمی که در آخرین دیدار روبرو مقابل آن شکست خورده‌اند. اما نکته قابل توجه درباره اسلاسک این است که آنها در 12 بازی آخر خانگی خود باخت نداشته‌اند.

فرشاد احمدزاده که در دو بازی اول اسلاسک فیکس بود، در دیدار گذشته تیمش پاس گل داد و به نظر می‌رسد در این بازی هم در ترکیب اصلی قرار داشته باشد و برای به ثمر رساندن اولین گل اروپایی تلاش کند.

لیگ برتر سوئد؛ اوربرو - هاکن / ساعت 20

لژیونر: دالهو ایراندوست (هاکن)

درباره بازی»

اوضاع برای هاکن با 6 بازی رسمی بدون برد به بدترین شکل در حال پیش روی است. آنها در هفته شانزدهم باید دیداری حساس با تیم همسایه در جدول برگزار کنند تا تک رقمی شوند. نکته دیگری که درباره این بازی می‌توان به آن اشاره کرد روند تساوی‌های دو تیم در دیدارهای روبرو است؛ چهار بازی آخر روبروی دو تیم با تساوی تمام شده است.

دالهو ایراندوست که در دو بازی آخر تیمش در لیگ برتر سوئد در ترکیب اصلی قرار داشته در این فصل تنها یکبار برای تیمش موفق به گلزنی شده است.

لیگ یک فنلاند؛ کلوبی 04 - کی.پی.وی کوکولا / ساعت 20

لژیونر: رضا کرملاچعب (کی.پی.وی کوکولا)

درباره بازی»

در هفته شانزدهم لیگ یک فنلاند، کی.پی.وی کوکولا که در کورس صعود به لیگ برتر است در خانه‌ی تیم ته جدولی کلوبی به میدان خواهد رفت.

رضا کرملاچعب مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در دو بازی آخر تیمش نیمکت‌نشین بوده در این فصل و از ابتدای نیم فصل دوم ده بار برای کی.پی.وی کوکولا به میدان رفته و دو بار گلزنی کرده است.

لیگ ستارگان قطر؛ الریان - الاهلی / ساعت 21:15

لژیونر: امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده (الاهلی)

درباره بازی»

اولین دیدار فصل جدید برای الاهلی در حالی است که آنها دیدار آخر روبرو را با نتیجه سنگین 4 بر یک باخته‌اند و در سه بازی آخر رسمی برد نداشته‌اند.

امید ابراهیمی و محمدرضا خانزده دو بازیکن ایرانی الاهلی که اولین تجربه حضور در فوتبالی غیر از فوتبال ایران را تجربه می‌کنند در این بازی می‌توانند اولین دیدار لژیونری خود را برگزار کنند.

لیگ برتر روسیه؛ اخمت گوژنی - ینیسی / 23

لژیونر: میلاد محمدی (اخمت گوژنی)

درباره بازی»

اخمت گوژنی که فصل را با شکست مقابل روستوف آغاز کرده است در حالی به مصاف ینیسی خواهد رفت که آخرین دیدار روبرو را مقابل این تیم واگذار کرده اما تنها دیداری که میزبان این تیم بوده را با برد 3 بر صفر به پایان رسانده است.

میلاد محمدی مدافع ایرانی ینیسی که در بازی اول 90 دقیقه بازی کرد در این بازی برای دومین بار در ترکیب تیمش در فصل جدید به میدان خواهد رفت.

ام.ال.اس؛ نیویورک رد بولز - لس آنجلس اف سی / 2:30

لژیونر:استیون بیت آشور (لس آنجلس اف سی)

درباره بازی»

لس آنجلس اف سی که در اولین فصل فعالیت حرفه‌ای نتایج خوبی گرفته و در کورس صعود به مرحله نهایی قرار دارد در دیداری حساس در حالی مهمان نیویورک رد بولز خواهد بود که در دو بازی آخر روبرو بدون برد زمین را ترک کرده است.

استیون بیت آشور مدافع ایرانی لس آنجلس اف سی که در بازی آخر تیمش 90 دقیقه حضور داشت در حالی امشب فرصت بازی دارد که بدنبال به ثمر رساندن سومین گل فصل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار