مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آشنا شدن دانش‌آموزان با فن‌آوری به نفع بازار کار است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: باتوجه به نیاز ضروری به ارائه آموزشهای نوین به دانش‌آموختگان در تمامی مقاطع اهتمام بر این است تا خدمات آموزشی و پرورشی ارائه شده در سطح استان اردبیل کیفی‌سازی شود.

کد مطلب: ۸۴۲۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آشنا شدن دانش‌آموزان با فن‌آوری به نفع بازار کار است

احمد ناصری در جلسه شورای راهبردی فن‌آوری اطلاعات در اردبیل اظهار داشت: کیفی‌سازی خدمات آموزشی و پرورشی ارائه شده در مدارس یک اصل اساسی بوده که در این زمینه باید آسیب شناسی دقیق در بین دانش‌آموزان مقاطع مختلف در سطح استان انجام گیرد .

وی با تاکید بر لزوم کیفیت بخشی مسائل پرورشی و آموزشی دانش‌آموزان مدارس، توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات را از ارکان اساسی افزایش این کیفیت عنوان کرد و افزود: افزایش سطح امنیت شبکه استان باتوجه به سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، مکانیزه‌سازی مکاتبات اداری در سطوح گسترده با استفاده بهینه از اتوماسیون اداری تحت وب در آینده از اولویتهای اساسی برنامه‌های در دستور کار می‌باشد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ارائه آموزش‌های کیفی باید از مقاطع ابتدایی و پایه در مدارس سطح استان بکارگیری شود که در این زمینه نیاز است تا تمامی نهادها حمایت گسترده‌ای در این راستا داشته باشند .

ناصری با بیان اینکه برای سالتحصیلی جدید مشکل خاصی در امور آموزشی و خدماتی در کلیه مقاطع و مدارس سطح استان وجود ندارد، گفت: در این زمینه سعی بر این بوده تا از تمامی ظرفیت خود در راستای تربیت نسلی فرهیخته و به دور از هر گونه حواشی استفاده کنیم که خوشبختانه بازدهی حاصل از آموزشها و دوره‌های مختلف تحصیلی نمایان‌گر این موضوع است .

وی اظهار کرد: بحث فناوری یکی از حوزه‌هایی است که باید به دقت بر روی آن متمرکز شویم و بتوانیم دانش‌آموزان به فراگیری و استفاده درست از این حوزه تشویق و ترغیب کنیم که ماحصل این حمایت و ترغیب قطعا به نفع اقتصاد و اشتغال استان خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار