نایب رئیس فدراسیون کشتی خبر داد: علیرضا کریمی و حسین نوری در ترکیب تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور دارند

کرج (پانا) - نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: میزبانی ایران در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان آسیا در ورزشگاه انقلاب کرج دستاورد مهمی است.

کد مطلب: ۸۴۲۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نایب رئیس فدراسیون کشتی خبر داد: علیرضا کریمی و حسین نوری در ترکیب تیم ملی ایران در بازی‌های  آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور دارند

حمید بنی‌تمیم در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی نونهالان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از ۱۶ سال ایران نبود میزبان در رقابت‌های کشتی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان آسیا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌کند که دستاورد مهمی است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه امیدواریم این رقابت‌ها شرایطی را فراهم کند که ایران میزبان مسابقات کشتی در تمام رده‌های سنی باشد، افزود: هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان البرز و فدراسیون تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا میزبانی به بهترین شکل صورت گیرد و از اصحاب رسانه و خبرنگاران برای پوشش این مسابقات تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تعداد کشتی گیران اعزامی تیم ملی ایران در بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا عنوان کرد: ۱۲ کشتی گیر از تیم ملی ایران در این مسابقات حضور دارند که شش نفر در وزن فرنگی و شش نفر در آزاد به رقابت می‌پردازند.

بنی تمیم با تاکید بر اینکه اردو و دیدارهای تدارکاتی برای بازی‌های جاکارتا توسط فدراسیون کشتی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اسامی نفرات راه یافته در مسابقات جاکارتا معرفی شدند و حسین نوری و علیرضا کریمی در ترکیب تیم اعزامی ایران قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار