رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو:

اعتقادات و باورهای دینی در بین جوانان تقویت شود

ارومیه (پانا)- رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی در بین جوانان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۴۲۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اعتقادات و باورهای دینی در بین جوانان تقویت شود

حجت الاسلام رضا ابراهیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو در دیدار با امام جمعه ماکو با بیان اینکه عدم توجه به باورهای دینی در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان خطر بزرگ تهاجم فرهنگی است و اظهار داشت: در جهت پیشبرد اهداف فرهنگ به‌ ویژه فرهنگی که بر پایه دین استوار بوده تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی با اشاره به حوزه تبلیغی در خصوص انجام فعالیت‌های قرآنی و طرح‌های فرهنگی، برگزاری مراسم و مناسبت‌های دینی مذهبی در سطح شهرستان، بیان کرد: سعی و تلاش سازمان تبلیغات اسلامی بر آن است که منویات مقام معظم رهبری به بهترین نحو به انجام برسد و همه گروه ها با هر سلیقه فکری و اعتقادی باید مجری فرامین معظم له باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو با تاکید بر اینکه روحانیان می‌توانند در تبلیغ اندیشه‌های انقلابی و دینی در سطح جامعه مؤثر باشند افزود: مساجد و مراکز دینی به‌عنوان مهمترین ظرفیت‌ های بی‌بدیل جامعه برای رشد و ترقی فرهنگ دینی و اسلامی محسوب می شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به حضور بسیار مؤثر روحانیان در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت افزود: امروز آسیب‌های اجتماعی جامعه اسلامی را تهدید می‌کند، روحانیان در خط مقدم تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته و وظیفه خطیر آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی جامعه بر عهده دارند.

حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو نیز در این دیدار با بیان این که دشمنان دین جوانان ما را هدف گرفته‌اند عنوان کرد: طبیعی است برای موفقیت و محفوظ ماندن از آسیب باید در ابتدا به تقویت دینی و باورهای ارزشی در نسل جوان بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار