در گفت و گو با پانا

رتبه سوم گروه تجربی: توکل به خدا و پشتکار دو عامل اصلی موفقیتم بودند

رشته پزشکی را انتخاب می کنم

تبریز (پانا)- رتبه سوم گروه تجربی کنکور 97 رشته پزشکی را انتخاب خود برای ادامه تحصیل دانست ولی در مورد انتخاب دانشگاه تصمیم قطعی نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد
رتبه سوم گروه تجربی: توکل به خدا و پشتکار دو عامل اصلی موفقیتم بودند

عرفان آبادی فرد دانش‌آموز تبریز که رتبه سوم گروه آزمایش علوم تجربی کنکور 97 را کسب کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در خصوص راز موفقیتش اظهار کرد: اولین عامل موفقیتم توکل به خدا بعد پشتکار و تلاش و سپس حمایت و راهنمایی خانوده‌ام بود.

وی با بیان این که انتظار رتبه خوب و تک رقمی را داشتم ، افزود: یکی از دوستانم که خبر رتبه سومی را به من اطلاع داد،خیلی خوشحال شدم و ماردم خیلی هیجان زده شد.

رتبه سوم گروه تجربی گفت: رشته پزشکی را انتخاب خواهم کرد ولی هنوز در مورد انتخاب دانشگاه تصمیم قطعی نگرفته ام.

آبادی فرد ادامه داد: روزهایی که به مدرسه می رفتم 5 تا 6 ساعت و روزهای تعطیل 10 تا 11 ساعت مطالعه داشتم و برادرم که سال های قبل رتبه سه رقمی کنکور را کسب کرده بود دراین راه راهنمایی ام می کرد.

این دانش آموز تبریزی با بیان این که مطالعه برای کنکور را از سال سوم دبیرستان شروع کرده بودم، افزود: دروس مدرسه برایم کافی بود و فقط در برخی دروس اختصاصی به کلاس کنکور رفتم و از مشاور مدرسه برای برنامه ریزی کمک می کرفتم.

وی که پدرش فرهنگی بازنشسته و مادرش خانه دار است، گفت: پدرو مادرم با ایجاد محیط آرام در خانه و با حمایت های فکری و روحی نقش مهمی در موفقیتم داشتند.

آبادی فرد بیان کرد: به هم سن و سالان خود توصیه می کنم آرامش خود را حفظ و تلاش و پشتکار داشته و به خدا توکل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار