مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد:

درخشش فرهنگیان جمی با کسب 5 مقام برتر استانی

بوشهر/جم(پانا)_مدیر آموزش و پرورش جم از کسب 5 مقام برتر استانی هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی توسط معلمان و دانش‌آموزان جمی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۱۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان جمی با کسب 5 مقام برتر استانی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه با اعلام این خبر اظهار داشت: هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد با کسب مقام های برتر استانی توسط فرهنگیان و دانش آموزان جمی همراه شد.

وی افزود: در این جشنواره که در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان در قالب سه گروه دانش‌آموزان، معلمان و دانشجو معلمان با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به نفرات برگزیده این جشنواره گفت: علی غلامی با تولید محتوای آموزشی با عنوان " آموزش الفبای انگلیسی"، محمد ابراهیمی با اثر " آزمون ساز فرمول نویسی شیمی"، احمد زارعی با تولید اثری با عنوان" تاجر روستا" و احسان دژگاهی با تولید محتوای " آموزش تبدیل واحدهای ریاضی ششم" موفق به کسب مقام برگزیده استانی شدند.

وی ادامه داد: در بخش دانش آموزان نیز حسن پیمان دانش آموز پایه هشتم مدرسه امام علی شهرستان جم با اثر " زبان انگلیسی" موفق به کسب رتبه برتر استانی شد.

نیکخواه با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره تصریح کرد: تولید درس‌‌افزارهای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب‌های درسی، تولید اجزای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب‌های درسی، تولید نرم‌افزارهای پرورشی و قرآنی در حوزه‌ آموزش ‌و پرورش،‌ تولید نرم‌افزارها در حوزه تربیت‌بدنی، سلامت و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و تولید نرم‌افزارهای بازی و سرگرمی آموزشی با تاکید بر مفاهیم کتاب‌های درسی، محورهای تعیین شده برای این جشنواره است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، گفت: توسعه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های معلمان و دانش‌آموزان، تولید مواد و رسانه‌های یادگیری متناسب، توانمندسازی مدرسه و ایجاد زمینه مناسب برای تولید محتوای الکترونیکی ویژه دانش‌آموزان از‌جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

نیکخواه با بیان اینکه از 6 اثر ارسالی شهرستان جم به استان 5 اثر به مرحله کشوری راه یافته، افزود: آثار برگزیدگان استانی جهت رقابت در سطح کشوری به دبیرخانة مرکزی ارسال شده است و نفرات برتر کشوری نیز متعاقبا اعلام می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار