خیران مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی ۳۰ مدرسه در سال 96 احداث کردند

ارومیه (پانا)- مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس آذربایجان‌غربی اعلام کرد که خیران مدرسه‌ساز استان۳۰ مدرسه به زیربنای ۱۷ هزار و ۴۱۷ مترمربع در سال ۹۶ به فضاهای آموزش اضافه کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۴۰۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خیران مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی ۳۰ مدرسه در سال 96 احداث کردند

قهرمان رحمانی با بیان اینکه تعداد کل مدارس در آذربایجان غربی 4 هزار و 486 آموزشگاه است اظهار کرد: تعداد 1134 ساختمان آموزشی در استان نیازمند مقاوم‌سازی است و 1345 ساختمان آموزشی نیز تخریبی و فرسوده است

وی درباره مدارس نوسازی و مرمت‌شده آذربایجان غربی گفت: 60 باب پروژه احداثی و تکمیلی در دست اقدام است که در هفته دولت تحویل داده می‌شود و 32 پروژه تخریب و بازسازی نیز استان در دست اجراست.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس آذربایجان غربی گفت: اعتبار تخصیص‌یافته برای تخریب و بازسازی هزینه شده مدارس استان در سال 96 مبلغ 106 میلیون و 580 هزار ریال بود.

وی تاکید کرد: همچنین اعتبار تخصیص‌یافته برای تخریب و بازسازی در سال 1395 مبلغ 607 میلیون و 744 هزار ریال بوده است که مبلغ 45 هزار و 836 میلیون ریال افزایش یافته است.

رحمانی با بیان اینکه در سال جاری خیران 123 کلاس درس به فضای آموزشی استان افزوده‌اند، تصریح کرد: کمبود اعتبارات و کاهش تخصیص عمده مشکلات این اداره کل در خصوص تجهیز و نوسازی مدارس در سطح استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار