استاندار یزد:

پربیننده‌ترین اخبار مهمترین اخبار میزان مصرف آب در یزد با شرایط اقلیمی این استان فاصله دارد

یزد (پانا) ـ استاندار یزد با اشاره به اینکه یزد جزو کم مصرف‌ترین استان‌ها در بحث آب است گفت: با این وجود هنوز با شرایط اقلیمی فاصله داریم و باید در بحث مدیریت مصرف توجه ویژه‌تری داشته باشیم

کد مطلب: ۸۴۰۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پربیننده‌ترین اخبار مهمترین اخبار میزان مصرف آب در یزد با شرایط اقلیمی این استان فاصله دارد

محمود زمانی قمی دقایقی قبل در آیین بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی ولایت سه یزد که با حضور وزیر نیرو برگزار شد اظهار داشت: با اشاره به اینکه وزارت نیرو با یک برنامه علمی و دقیق به مسئله آب، برق و انرژی ورود کرده اظهار داشت: استان یزد هم تحت این سیاست به ویژه برای آب برنامه دارد.

وی افزود: اصلی‌ترین برنامه ما تغییر مسیر و شرایط مصرف است و مطمئن هستیم که دولت و وزارت نیرو برای تامین آب از مسیر‌های جدید برنامه دارد ولی ما از هر منبع کشوری شامل استان‌های دیگر و دریا آب را به یزد بیاوریم ولی با شرایط کنونی مصرف کنیم راه به جایی نمی‌بریم.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: اگر چه مردم یزد جزو کم مصرف‌ترین‌ها هستند ولی هنوز با شرایط اقلیمی فاصله داریم و حتما باید به بحث مدیریت مصرف آب توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

استاندار یزد تصریح کرد: بحث مدیریت مصرف آب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و لازم است که بیش از پیش نسبت به این موضوع توجه داشته باشیم.

زمانی قمی گفت: در بحث کشوری بهترین برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است که بتوانیم آب مورد نیاز استان یزد را تامین کنیم ولی قطعا در این زمینه نیاز داریم که بیش از پیش به بحث مدیریت توجه ویژه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار