فرماندار گالیکش

سعی ما برقراری تعادل در تخصیص اعتبارات گالیکش است

گرگان(پانا)-مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان به همراه معاون اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس این استان و مدیر آموزش‌ و پرورش گالیکش با فرماندار گالیکش دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۴۰۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
سعی ما برقراری تعادل در تخصیص اعتبارات گالیکش است

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان در دیدار با فرماندار شهرستان گالیکش گفت: فرماندار گالیکش خود یک فرهنگی بوده و با مسائل و مشکلات آموزش‌وپرورش آشنایی دارد و تاکنون تعامل بسیار خوبی با مدیریت این شهرستان داشته.

احسان گوهری راد افزود: انتظار ما آن است ازاین‌پس نیز تعامل و همکاری اداره آموزش‌وپرورش و فرمانداری بیشتر شود و نگاه ویژه‌ای به آموزش‌وپرورش گالیکش، به‌ویژه در ساخت مدرسه از طریق جذب اعتبارات ملی داشته باشند.

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش نیز گزارشی از وضعیت آموزش و مشکلات و نیازمندی‌های این اداره ارائه کرد و گفت: کمبود نیروی انسانی، مدرسه شبانه‌روزی، ساخت هنرستان پسرانه و دخترانه از مهم‌ترین چالش‌های آموزش‌وپرورش گالیکش است.

مهدی خسروی همچنین ایجاد منابع درآمدزایی پایدار و تبدیل به احسن کردن فضاهای آموزشی را در رفع مشکلات مالی آموزش‌وپرورش مؤثر دانست.

فرماندار نیز در این دیدار گفت: با توجه به اینکه اکثر مشکلات شهرستان به هم مرتبط بوده لذا ما تلاش می‌کنیم در خصوص تخصیص اعتبارات شهرستان تعادل را برقرار نموده و ان‌شاءالله مشکلات آموزش‌وپرورش نیز مرتفع شود.

حسن خسروی اظهار داشت: این فرمانداری همانند سنوات قبل در راستای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و همچنین پیشبرد اهداف متعالی تعلیم و تربیت فرزندان این شهرستان در کنار آموزش‌وپرورش خواهد بود و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

وی ضمن تأکید بر استفاده از اعتبارات ملی در ساخت فضاهای آموزشی تصریح کرد: ارتباط با خیرین و استفاده از ظرفیت شهرستانی و همچنین کشوری خیرین در دستور کار قرار دارد.

فرماندار گالیکش افزود: امیدوارم که بتوانیم در زمینه‌های مختلف ازجمله مسائل آموزشی شهرستان، ساخت‌وساز و نوسازی مدارس و اتمام پروژه‌های عمرانی که قرار است در سطح شهرستان ساخته شود با همکاری و همیاری یکدیگر بهترین نتیجه را بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار