استاندار کردستان: برای جلوگیری از بی‌سوادی باید مبادی ورودی آن مسدود شود

سنندج (پانا) - استاندار کردستان در نشست شورای پشتیبانی سواد‌آموزی استان، انسداد مبادی وردی بی‌سوادی را بهترین راه کار برای جلوگیری از بی‌سوادی عنوان کرد .

کد مطلب: ۸۴۰۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: برای جلوگیری از بی‌سوادی باید مبادی ورودی آن مسدود شود

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در نشست شورای پشتیبانی سواد‌آموزی استان کردستان که در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری برگزار شد از اهتمام و تلاش مدیر کل آموزش و پرورش استان و مجموعه دست اندرکار و همکاری اعضای شورا در پیگیری برنامه های حوزه سواد آموزی و کسب رتبه برتر کشوری تشکر کرد .

وی با تاکید بر اینکه باید با انسداد مبادی ورودی بی‌سوادی از بی سواد شدن افراد از سنین پایین جلوگیری کرد، گفت : در راستای پیگیری این مهم حاشیه مناطق شهری و شهرهای مرزی باید در اولویت پوشش برنامه قرار گیرند .

مرادنیا افزود: با تدبیر و ارائه امکانات می توانیم ضمن ریشه کنی بی سوادی ، از بروز آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق حاشیه شهرها و نقاط مرزی پیشگیری کنیم .

استاندار کردستان با بیان اینکه برای ریشه کنی بی سوادی باید شهرهای دارای بیشترین بی سوادی و مناطق مرزی در اولویت برنامه باشند، گفت : حتما این موضوع از طریق فرمانداران شهرستانها نیز به صورت جدی دنبال خواهد شد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تکمیل فضاهای آموزشی استان در شهرهای مختلف ، تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز استان را نیازمند همت جمعی و جلب مشارکت خیرین عنوان کرد و گفت : این مهم باید به صورت مستمر پیگیری تا وضعیت فضاهای آموزشی استان بهبود یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار