اعلام آمادگی وزارت ورزش برای حمایت از ورزش دختران دانش‌آموز

تهران (پانا) - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در دیدار با مدیر‌کل دفتر امور زنان و خانواده آموزش و پرورش برای حمایت از ورزش دانش‌آموزان دختر اعلام آمادگی کرد.

کد مطلب: ۸۳۹۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی وزارت ورزش برای حمایت از ورزش دختران دانش‌آموز

به گزارش روابط عمومی دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش، نشست مشترک دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش و معاونت تربیت‌بدنی این وزارتخانه با معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در محل معاونت توسعه ورزش بانوان برگزار شد.

در این نشست که نائب‌رئیس کمیته ملی المپیک و نرگس تقی‌زاده مقدم، نائب‌رئیس فدارسیون ورزش دانش‌آموزی و جمعی از کارشناسان حوزه معاونت تربیت‌بدنی و دفتر امور زنان آموزش و پروش حضور داشتند، فرحناز مینایی‌پور، مدیر‌کل دفتر امور زنان و خانواده آموزش و پرورش توضیحاتی درباره اقدامات و فعالیت‌های این دفتر در حوزه ورزش دختران و زنان فرهنگی و اهمیت ایجاد نشاط و شادابی در میان آنان ارائه کرد.

همچنین فریبا محمدیان، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در این نشست با ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه ورزش دختران دانش‌آموز، آمادگی وزارت ورزش و جوانان را در زمینه حمایت از ورزش دختران اعلام کرد و از برنامه‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برای افزایش مشارکت دانش‌آموزان در مسابقات و رویداد‌های ورزشی ملی و بین‌المللی با تاکید بر دختران به ویژه دختران مناطق محروم تمجید کرد.

در این نشست طاهره طاهریان، نائب‌رئیس کمیته ملی المپیک هم به برنامه‌های معاونت تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش درباره توانمندسازی معلمان تربیت‌بدنی اشاره کرد و این برنامه‌ها را از الزامات توسعه ورزش دانش‌آموزی دانست.

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر با هدف ارتقای سطح سلامت جسمی، روانی و اجتماعی دانش‌آموزان با رویکرد تربیتی به میزبانی استان‌های همدان، زنجان، چهارمحال و بختیاری و شهر رامسر، مرداد و شهریور امسال برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار