عزیز بردستانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی خبر داد :

درخشش دانش‌آموزان کاکی در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز

بوشهر/کاکی (پانا)_مدیر آموزش و پرورش منطقه کاکی از درخشش دانش‌آموزان کاکی در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۹۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان کاکی در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز

عزیز بردستانی رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه کاکی با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استانی، افزود: تا کنون ۱۰ نفر از دانش‌آموزان منطقه کاکی به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند .

وی با اشاره به اینکه حضور پرشوردانش آموزان در مسابقات قرآن ، عترت و نماز ، نشان از نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در آموزش و پرورش دارد افزود: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان متوسطه دوم در مرحله استانی در روزهای۲۹و۳۰خردادماه به میزبانی شهرستان دشتستان برگزار و دانش‌آموزان منطقه کاکی موفق به راهیابی به مرحله کشوری و کسب ۱۰ رتبه اول استانی شدند.

بردستانی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌های مرحله استانی در بخش آقایان، سید حسین امامیان دررشته مداحی ازدبیرستان نمونه حضرت علی اکبر(ع) ،علی تومه دررشته مداحی ازهنرستان فنی وحرفه ای امیر کبیر، امیر رضا احمدی از دبیرستان نمونه حضرت علی اکبر(ع)، اسکندر اسکندری، محمد احمدی ازدبیرستان شهید بهشتی در رشته احکام حائز رتبه اول شدند.

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه کاکی با تبریک این موفقیت ها به دانش آموزان ،جامعه فرهنگی ومردم کاکی اظهار داشت: در بخش دختران ،بتول زایر پور ازدبیرستان حضرت خدیجه کبری (س) در رشته احکام، معظمه ناظری و زهره غلامی از دبیرستان حضرت خدیجه کبری (س)، در رشته نهج البلاغه، مکرمه قحطان از دبیرستان حضرت خدیجه کبری (س) در رشته تفسیرقرآن و در رشته انشای نماز سیما بردستانی از دبیرستان حضرت خدیجه کبری (س) موفق ره کسب رتبه اول در بین دانش آموزان ۱۸ شهرستان ومنطقه ی آموزش وپرورش شده وبه مسابقات کشوری قرآن،نماز وعترت راه یافتند.

وی با تقدیر تلاشهای مجموعه معاونت پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش منطقه و معاونین ومربیان پرورشی و مدیران مدارس از کسب رتبه بیشتری ازمسابقات خبر داد وتاکید کرد در هفته های آینده خبرهای خوبی از موفقیت دانش آموزان منطقه کاکی در استان اطلاع ارسانی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار