رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران: هنوز اقدام خاصی برای خرید دستگاه‌های اسکن پایش معابر نشده است

تهران (پانا) - رئیس کمیته عمران شورا گفت با پیگیری شورای شهر کلیه اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر جهت شناخت نقاط بحرانی و خطرآفرین مورد بررسی قرار گرفتند و با توجه به مشکلات سخت افزاری، مقرر شد دستگاه‌های اسکن جهت پایش کامل و دوره‌ای کلیه معابر اصلی و فرعی تهیه شود اما علیرغم گذشت حدود یک سال از این امر، متاسفانه اقدام خاصی صورت نگرفته است.

کد مطلب: ۸۳۹۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران: هنوز اقدام خاصی برای خرید دستگاه‌های اسکن پایش معابر نشده است

افشین حبیب‌زاده صبح امروز در هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: شهر تهران به صورت جدی با خطر فرونشست زمین و ایجاد فروچاله ها مواجه است و هر چند وقت یک بار نمونه ای از این مساله در نقطه‌ای از شهر از جمله در اتوبان‌ها و معابر اصلی شهر رخ می دهد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، فرونشست زمین و فروچاله‌ها را از جمله مشکلات اساسی موجود در تهران خواند که امکان تبدیل شدن به بحران در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: با پیگیری شورای شهر و کمیسیون عمران و حمل و نقل در سال گذشته کلیه اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر جهت شناخت نقاط بحرانی و خطرآفرین مورد بررسی قرار گرفتتند و با توجه به مشکلات سخت افزاری، مقرر شد دستگاه‌های اسکن جهت پایش کامل و دوره‌ای کلیه معابر اصلی و فرعی تهیه شود اما علیرغم گذشت حدود یک سال از این امر، متاسفانه اقدام خاصی صورت نگرفته است.

نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر اظهار کرد: به معاونت فنی عمرانی شهرداری تذکر داده می‌شود این امر را که با امنیت جانی شهروندان ارتباط مستقیم دارد؛ در اولویت کاری خود قرار داده و به تهیه دستگاههای اسکن و انجام اقدامات مقتضی در اسرع وقت اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار