رقابت بیش از 8 هزار دانش آموز پایه هفتم داوطلب ورود به مدارس استعدادهای درخشان در فارس

شیراز(پانا) - رئیس اداره سنجش آموزش وپرورش فارس از سنجش و پذیرش داوطلبان ورود به دبیرستانهای دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان در صبح روز جمعه 5 مرداد ماه خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از 8 هزار دانش آموز پایه هفتم داوطلب ورود به مدارس استعدادهای درخشان در فارس

امیر شیرازی نژاد در ستاد استانی برگزاری سنجش و پذیرش دانش آموزان داوطلب ورود به پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان استان، اظهار داشت: این آزمون راس ساعت 9 صبح روز جمعه 5 مرداد ماه 97 در فارس و به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان در این آزمون تصریح کرد: در استان فارس، تعداد هشت هزار و 204 داوطلب برای ورود به دبیرستانهای دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان در این سنجش شرکت می کنند.

رئیس اداره سنجش آموزش وپرورش فارس ادامه داد: از این تعداد شرکت کننده 4 هزارو 522 پسر و سه هزارو 382 نفر دختر می باشند که حوزه سنجش بیش از 5 هزار نفر آنها در شهر شیراز و 3 هزار نفر باقیمانده نیز درسایر شهر های استان می باشند.

شیرازی نژاد افزود: ثبت نام این آزمون از 19 خرداد تا 24 خرداد انجام شد که یک هفته نیز تمدید شد.

وی در خصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، خاطر نشان کرد: کارت ورود به جلسه هم اکنون و از طریق سامانه سنجش به آدرس اینترنتی http://azmoon.medu.ir و تا یک روز قبل از برگزاری قابل دریافت می‌باشد.

لازم است دانش آموزان در روز آزمون ،ضمن حضور به موقع در محل آزمون ،حداقل دو عدد مداد ،مداد تراش ،پاک کن مناسب و کارت ورود جلسه به همراه داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار