برای نخستین بار طرح ملی نماز کلید بهشت در3شهرستان کهگیلویه وبویراحمد اجرا می شود

یاسوج (پانا) ـ مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این طرح با هدف تعمیق فرهنگ وصحیح خوانی نماز وفراگیری احکام بصورت عملی ویژه سوادآموزان در یاسوج-گچساران-دهدشت ومارگون اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۳۹۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برای نخستین بار طرح ملی نماز کلید بهشت در3شهرستان کهگیلویه وبویراحمد اجرا می شود

هادی زارع پور در نشست هماهنگی اجرای طرح نماز کلید بهشت گفت: در این طرح 543آموزش دهنده آموزشهای مربوط به احکام نماز-وضو واجرای عملی برای سوادآموزان را فرا می گیرند.

وی افزود: این طرح بصورت عملی ودر سال گذشته با پوشش 10درصدی جمعیت وامسال با توسعه وپوشش 30درصد آموزش دهندگان در نهضت سوادآموزی اجرا می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان در این نشست نیز خاطرنشان کرد: این طرح با حضور مربیان آموزشهای لازم را در قالب کارگاههای آموزشی به آموزش دهندگان ارائه وهر آموزش دهنده 10دقیقه در ابتدای کلاس ودر مجموع 200دقیقه در طول دوره مطالب را فرا می گیرند.

سیدالیاس چراغ زاده یادآور شد:با ارزیابی مستمر از اجرای طرح ارزیابی ودرهمایش پایانی از برترین های مربی وسوادآموز تجلیل می شود.

در ادامه معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: در سال گذشته این طرح برای نخستین سال در استان وشهرستان دنا با پوشش175آموزش دهنده و650سوادآموز برگزار شد.

سیدحمدالله خواهش نیک افزود: در طول اجرای طرح با مشارکت ستاد اقامه نماز استان با همکاری مسئولان سوادآموزی ویاوران نماز ارزیابی انجام می شود.

در این نشست از سوی ستاد اقامه نماز استان از مدیرکل آموزش وپرورش استان بعنوان دستگاه برتر در فعالیتهای اقامه نماز واجرای طرح نماز کلید بهشت تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار