آخرین اخبار استقلال از زبان سرپرست جدید باشگاه: اینجا استقلال است و ما اسیر جو موجود نمی‌شویم

تهران (پانا) – سرپرست باشگاه استقلال از حضور تیام و جباروف در ایران برای مذاکره نهایی خبر داد اما تاکید کرد برای بستن قرارداد اسیر جو موجود نخواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۹۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اخبار استقلال از زبان سرپرست جدید باشگاه: اینجا استقلال است و ما اسیر جو موجود نمی‌شویم

هفته گذشته پس از اینکه سازمان لیگ برتر اعلام کرد به علت عدم حضور استقلال در سوپرجام، پرسپولیس بدون انجام بازی به جام قهرمانی رسیده است انتقادات از سید رضا افتخاری اوجا گرفت و باعث شد تا استعفای افتخاری از مدیرعاملی استقلال پذیرفته و با کنار رفتن او امیر حسین فتحی سرپرست این باشگاه شود.

فتحی دقایقی پیش در ارتباطی زنده با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره آخرین وضع استقلال توضیح داد.

حضور مامه تیام و جباروف در استقلال

طبق صحبتی که با مدیربرنامه‌های این دو تیام و جباروف انجام دادیم قرار است آنها امشب یا بامداد فردا به تهران بیایند. مانند فصل گذشته تلاش خواهیم کرد تا براساس اهداف و سیاست‌های کلان باشگاه این دو بازیکن را حفظ کنیم.

مبلغ قرارداد تیام و جباروف

باشگاه استقلال سیاست خاصی دارد و قطعا در مذاکرات برای هر بازیکنی مبلغ خاصی در نظر گرفته شده است و مطمئن باشید بیشتر از آن پرداخت نخواهد شد. ما اسیر جو موجود نمی‌شویم، اینجا باشگاه بزرگ استقلال است و مطمئن باشید وجاهت آن را حفظ خواهیم کرد.

مشکل مالی استقلال

ما در کشوری زندگی می‌کنیم که ابتدایی‌ترین کار مسائل اقتصادی است و اکنون این مشکل گریبان همه باشگاه ها را گرفته است. یک روز می‌گفتیم ذوب آهن و سپاهان مشکل مالی ندارند اما الان این دو باشگاه هم با مشکل مالی دارند اما باید با همکاری دوستان این مشکلات برطرف شود.

مهلت ای اف سی به استقلال برای پرداخت بدهی و احتمال محرومیت

تا پایان مهلتی که داریم بدهی‌ها را پرداخت خواهیم کرد و هواداران نگران این موضوع نباشند.

پیوستن مجید حسینی به ترابوزان اسپور و شکایت استقلال از این بازیکن

اینکه این بازیکن با باشگاه دیگری وارد مذاکره شده کاری غیرحرفه‌ای است، حسینی با ما قرارداد دارد و ما با جدیت پیگیر این موضوع هستیم و مطمئن باشید از طریق ای اف سی و فیفا این موضوع را تا احقاق حق باشگاه پیگیری خواهیم کرد. حسینی بازیکن ماست و هیچ باشگاهی حق مذاکره با این بازیکن را ندارد. اینکه یک دفعه بازیکن باشگاه خود را رها کند و به تیم دیگری برود غیرحرفه‌ای است. در لیگ دسته دو، سه و حتی محلات هم این اتفاق نمی‌افتد. ضمن اینکه اگر باشگاهی بازیکنی را می‌خواهد باید از باشگاه مبدأ استعلام بگیرد.

بازگشت مجتبی جباری به استقلال

ضمن احترامی که برای مجتبی جباری قائلم اما تا این لحظه برای بازگشت او صحبتی با من نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار