خواننده معروف ستاره فیلم جدید تام هوپر شد

تهران (پانا) – تیلور سوئیفت خواننده جوان آمریکایی در تازه‌ترین فیلم تام هوپر ایفاگر نقش اصلی خواهد بود.

کد مطلب: ۸۳۹۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
خواننده معروف ستاره فیلم جدید تام هوپر شد

به گزارش گاردین، این خواننده و ترانه‌سرای جوان در نخستین تجربه سینمایی خود در نقش اصلی فیلم تام هوپر ظاهر می‌شود که «گربه‌ها» نام دارد و اقتباسی از یکی از آثار موزیکال اندرو لوید وبر است. سوئیفت به همراه «ایان مک کلن»، «جیمز کوردن» و «جنیفر هادسن» در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کند.

این فیلم نخستین تجربه سوئیفت در نقش اصلی یک فیلم سینمایی است. او در سال 2012 در فیلم انیمیشن «لوراکس» در نقش یک فعال محیط زیست صداپیشگی کرده است. سوئیفت با فیلم «گربه‌ها» برای اولین بار، و البته با گریمی گربه‌ای، بر پرده نقره‌ای سینما ظاهر خواهد شد. تولید فیلم اواخر امسال در لندن آغاز می‌شود.

جزئیات کامل درباره عوامل فیلم هنوز منتشر نشده است ولی به نظر می‌رسد سوئیفت در نقش «گریزابلا» بازی می‌کند.

«اندرو لوید وبر» این نمایش موزیکال را از کتاب Old Possum's Book of Practical Cats نوشته‌ی تی.اس. الیوت اقتباس کرده است که داستان آن درباره گربه‌هایی به نام «جلیکلز» است. آنها در شبی باید تصمیم بگیرند که کدام گربه می‌تواند بعد از سفر به «هوی‌ساید» به زندگی بازگردد.

این موزیکال ابتدا در سال ۱۹۸۱ در تئاتر «وست اِند» و در ۱۹۸۲ در «برادوی» روی صحنه رفت که اجرای آن 21 سال در وست اند و 18 سال در برادوی ادامه داشت. این اجرا از نظر زمان روی صحنه بودن دومین اجرا در تاریخ برادوی و چهارمین در تاریخ اجرای وست اند است. همچنین این تئاتر به بیست زبان ترجمه شده‌است و یک فیلم تلویزیونی به همین نام در سال 1998 از آن ساخته شده‌است.

فیلم قبلی تام هوپر نیز یک فیلم موزیکال و اقتباسی از «بینوایان» ویکتور هوگو بود که بیش از 441 میلیون دلار در سطح جهانی فروش کرد و برنده 3 جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «آن هاتاوی» شد.

تازه‌ترین فیلم تام هوپر در کمپانی یونیورسال تهیه می‌شود که تولید «بینوایان» را نیز برعهده داشت.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار