برنامه امتحانات شهریور ماه 97 دوره دوم متوسطه اعلام شد

سنندج(پانا)-از سوی اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان، برنامه امتحانات نهایی سال سوم متوسطه نظری و فنی حرفه ای، پیش دانشگاهی روزانه بزرگسالان و داوطلبان آزاد و تغییر رشته پیش دانشگاهی نوبت شهریور ماه 1397 اعلام شد.

کد مطلب: ۸۳۹۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه امتحانات شهریور ماه 97 دوره دوم متوسطه  اعلام شد

منصور قاسمیان رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: ثبت نام داوطلبان آزاد و متقاضیان تغییر رشته پیش دانشگاهی برای امتحانات نوبت شهریور ماه 9 از تاریخ 97/4/15 لغایت 97/5/15 می باشد.

وی با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان ترمیم نمره دروس نهایی دوره متوسطه برای امتحانات نوبت شهریورماه 97 از تاریخ 97/4/15 لغایت 97/5/15 می باشد؛ تاکید کرد: متقاضیان ترمیم نمره و تغییر رشته پیش دانشگاهی می بایست در حین ثبت نام موفق به اخذ مدرک دیپلم شده باشند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: امتحانات پایه ها و رشته های مختلف دوره متوسطه نظری، فنی حرفه ای و کاردانش و پیش دانشگاهی از روز شنبه مورخ 97/6/3 شروع و حداکثر تا روز پنجشنبه مورخ 97/6/22 ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از دانش آموزان خواست با توکل به خداوند منان، در فرصت باقیمانده تا امتحانات شهریور ماه با مطالعه و تکرار و تمرین دروس، با آمادگی بیشتری در جلسات امتحانی حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار