علی الهیار ترکمن مطرح کرد؛

راهبری دانش‌آموزان المپیادی با حضور ۶۴ معلم نخبه زیست

تهران (پانا) - معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: ایران از سال ۱۹۹۹ به عضویت المپیاد درآمد و ۷۲ مدال و ۴ دیپلم افتخار کسب کرد. در این المپیاد تیم دانش آموزی ایران با قوت وارد شد و ۶۴ معلم نخبه دبیر زیست شناسی شرکت داشتند.

کد مطلب: ۸۳۸۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
راهبری دانش‌آموزان المپیادی با حضور ۶۴ معلم نخبه زیست

علی الهیار ترکمن در مراسم اختتامیه المپیاد زیست شناسی که در سالن اجلاس برگزار شد، گفت: یکی از اصلی ترین ویژگی های کشور ایران مهمان نوازی است؛ مردم ایران برای کرامت مهمان واژگان دلنشینی دارند.

او ادامه داد: شما دانشمندان آینده، یک فرصت ارزشمند را در کنار باهم بودن سپری کردید و صحنه علم شاهد رقابتی سازنده بین دانش آموزان بود.

الهیارترکمن افزود: امیدوارم برنامه ها در کمیته اجرایی المپیاد در طی هفته گذشته برای برگزاری با کیفیت المپیاد موجبات رضایتمندی شما را فراهم کرده باشد.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش افزود: ما حضور ۷۰ کشور را فرصتی ارزشمند دانستیم و تلاش ها را برای برگزاری کیفی این المپیاد انجام دادیم.

او گفت: شما آینده سازان آینده در ایرانی با تاریخی کهن و یادگاری های فراوان اوقات خود را سپری کردید. کشور ایران کشور مهد ابن سینا، فارابی، جابربن حیان و دانشمندان ارزشمندی که در توسعه علم بشری نقش موثری داشتند، است.

الهیارترکمن گفت: ایران از سال ۱۹۹۹ به عضویت المپیاد درآمد و ۷۲ مدال و ۴ دیپلم افتخار کسب کرد. در این المپیاد تیم دانش آموزی ایران با قوت وارد شد و ۶۴ معلم نخبه دبیر زیست شناسی شرکت داشتند.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ادامه داد: دوستی بین کشورها محدودیت ها را از بین می برد و این المپیاد فرصت خوبی برای ایران بود امیدوارم شما دانشمندان آینده به تمام ویژگی های خوب آراسته شوید.

او در پایاین افزود: صلح، گفت و گو و نوع دوستی شعار ایران است امیدوارم آینده ای با موفقیت داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار