مراسم بزرگداشت دهه کرامت با حضور خدام حرم مطهر رضوی و مراسم پرچم گردانی در ناحیه یک کرج

کرج (پانا) - مراسم دهه کرامت با حضور سرپرست آموزش وپرورش ناحیه یک کرج، اعضای شورای معاونین، همکاران اداری وهمچنین مداح و مولودی خوان اهل بیت ( علیهم السلام ) و با حضور معنوی خدام حرم مطهر رضوی درنمازخانه اداره آموزش وپرورش ناحیه یک کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت دهه کرامت با حضور خدام حرم مطهر رضوی و مراسم پرچم گردانی در ناحیه یک کرج

فرزاد شعبانی معاون پرورشی ناحیه یک کرج از برگزاری مراسم بزرگداشت دهه کرامت با حضور سرپرست و همکاران اداری ناحیه وخدام حرم مطهر رضوی و مراسم پرچم گردانی درنمازخانه ناحیه یک کرج خبر داد و گفت: امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به عنوان دو چهره برجسته مذهبی و علمی در جهان اسلام شناخته شده اند و معرفی و آشکار ساختن تمامی زوایای زندگی اجتماعی وسیاسی این دو بزرگوار برای نسل جوان ضروری است.

شعبانی به جایگاه والای حضرت معصوم (س) به عنوان یکی از بزرگترین و عالم ترین زنان تاریخ اسلام اشاره نمود و افزود: شخصیت و جایگاه این بانوی بزرگ باید برای بانوان به ویژه دختران به خوبی تبیین شود تا از این طریق شاهد گسترش روز افزون فرهنگ ناب رضوی در جامعه باشیم.

لازم به ذکر است پس از اجرای مولودی خوانی به مناسبت دهه کرامت، مراسم پرچم گردانی توسط خدام حرم مطهر رضوی انجام شده وهمچنین به نفرات برترمسابقات تفسیرسوره مومنون، وصیت نامه الهی، سیاسی حضرت امام خمینی ( ره ) و دهه کرامت جوایز و هدایایی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار