شهرستان قدس میزبان خدام آستان قدس رضوی

شهرقدس(پانا)-ویژه برنامه دهه کرامت با حضور خادمین آستان قدس رضوی در گلزار شهدای شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان قدس میزبان خدام آستان قدس رضوی

همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه ای با حضور خادمان حرم حضرت امام رضا (ع)، حجت الاسلام میراحمدی امام جمعه ، ناصر بخت فرماندار ،موسوی دهیار هفت جوی و چند تن دیگر از مسئولین شهرقدس برگزار شد.

پس از زیارت مردم با پرچم آستان مقدس امام رضا (ع)، حجت الاسلام میراحمدی امام جمعه شهرقدس ضمن عرض خوش آمد گویی خدمت خدام حضرت رضا علیه السلام گفت: ممنون هستیم از امام رضا (ع) و خدام معزز ایشان که دلهای مارا در این صبح جمعه نورانی کردند و روانه آستان ملکوتی امام رضا (ع )کردند.

امام جمعه شهرستان قدس افزود: همچنین متشکریم از مسئولین شهر قدس که در برپایی این مراسم معنوی و با سعادت و مردم عزیز که با حضور پرشور خودشان دست به دست هم دادند تا این مراسم به نحو احسن برگزار گردد.

در ادامه برنامه علی اصغر ناصر بخت فرماندار قدس گفت: خدا را شاکریم که در این ایام که به کرامت ملقب است این توفیق و سعادت نصیبمان شد که در این فضای معنوی و الهی در محضر شهدای عزیز و گرانقدر عرض ارادت کنیم به هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت.

فرماندار قدس اذعان داشت: ان شاالله این زیارتی که امروز از بیرق سبز علی ابن موسی الرضا (ع) در این شهر به عمل آمد توشه ای باشد برای ما در لحظه ای که میخواهیم جان بسپاریم زیرا وعده آن حضرت این بوده است که هرکس من را در این دنیا زیارت کند در سه جا همراه او خواهم بود در لحظه جان دادن،در تنگی ، تاریکی و فشار قبر و در روز جزا.
/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار