مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش خبر داد:

اجرای طرح هر مدرسه یک تئاتر دانش‌آموزی از سال آینده

رمضانی: برگزاری مسابقات کرال یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌هاست

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش از برگزاری تئاتر دانش‌آموزی در هر مدرسه از سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۸۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح هر مدرسه یک تئاتر دانش‌آموزی از سال آینده

مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات کرال فرهنگیان از صبح امروز ۲۹ تیر در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است. در این مراسم علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز، مسعود شکوهی، مدیرکل امورتربیتی و مشاوره و علی‌نقی یزدان‌پناه، مشاور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش حضور دارند.

علی رمضانی در این مراسم خطاب به فرهنگیان شرکت کننده در مسابقات کرال یا همسرایان امور تربیتی گفت: «شما رسالت فرهنگ شادی و نشاط را در مدرسه برعهده گرفتید. همکاران فرهنگی در این مسابقات مشارکت خوبی دارند.»

او ادامه داد: «باید به حوزه فرهنگی بیشتر توجه و نیروی انسانی این حوزه تامین شود تا حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد فرهنگیان بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.»

رمضانی افزود: «حوزه پرورشی و فرهنگی دغدغه و نیاز اصلی جامعه و خانواده‌ها است.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی از شرکت فرهنگیان در مسابقات همسرایان خبر داد و ادامه داد: «من نزدیک به ۱۵ برنامه کشوری داشته‌ام اما بزرگ‌ترین، بااهمیت‌ترین و تاثیرگذارترین برنامه را برگزاری این برنامه می‌دانم.»

او به اجرای سرود دانش‌آموزی از سال آینده اشاره کرد و افزود: «امسال تئاتر دانش‌آموزی را به صورت پایلوت در استان فارس برگزار کردیم که از سال آینده آن را در تمام مدارس کشور خواهیم داشت.»

رمضانی گفت: «از سال آینده دانش‌آموزان با شرکت در تئاتر دانش‌آموزی در مدارس باهم رقابت می‌کنند. در عین حال سرود دانش‌آموزی را برای زنده نگه داشتن فرهنگ و زبان هر ملت در مدارس خواهیم داشت.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: «اکنون با توجه به شرایط اقتصادی کشور دولت باید برای شاد کردن بچه‌ها برنامه‌های فرهنگی هنری داشته باشد و برگزار کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار