مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد:

درخشش دانش آموزان جمی در مسابقات فرهنگی و هنری

بوشهر/جم (پانا) _ مدیر آموزش و پرورش جم گفت: دانش آموزان جمی با کسب 38 مقام برتر استانی در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۸۳۷۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان جمی در مسابقات فرهنگی و هنری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، خلیل نیکخواه صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار این اداره با ابراز خرسندی از موفقیت های بدست آمده، اظهار داشت: دانش آموزان دختر و پسر متوسطه شهرستان جم موفق به کسب 38 مقام برتر سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری استان بوشهر شدند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات بستر مناسبی برای شکوفایی و رشد استعدادهای دانش آموزان است و برگزاری چنین مسابقاتی رشد ابعاد شخصیتی دانش آموزان را نیز در پی خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش جم هدف از برگزاری این مسابقات را شناخت و شکوفائی استعدادها و خلاقیت های فرهنگی و هنری دانش آموزان در مدارس عنوان و خاطرنشان کرد: این مسابقات در بخش هنرهای تجسمی، نقاشی همگانی، سرود همگانی، فیلم کوتاه، بخش ادبی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و رسانه و فضای مجازی برگزار شده است.

نیکخواه افزود: در مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی تعداد 3 هزار نفر در مرحله شهرستانی شرکت کردند که نفرات برتر به تفکیک هر رشته به مسابقات استانی راه یافتند.

وی از کسب 38 مقام برتر استانی خبر داد و گفت: 16 مقام اول،13 مقام دوم و 9 مقام سومی حاصل تلاش دانش آموزان جمی در مسابقات فرهنگی و هنری استان بوشهر بود.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: دانش آموزان شهرستان در رشته های ادبی، هنرهای آوایی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی حضور داشتند که با تلاش و پیگیری مربیان، موفق به کسب مقام های مختلف استانی شدند.

گفتنی است : نفرات اول این مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار