رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب:

۲۰۰ برنامه دینی، فرهنگی و قرآنی در میاندوآب برگزار می شود

ارومیه (پانا)- رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: در طول ایام دهه کرامت، ۲۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در این شهرستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۷۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۰۰ برنامه دینی، فرهنگی و قرآنی در میاندوآب برگزار می شود

حجت الاسلام علی اعتمادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهارداشت: به منظور گرامیداشت دهه کرامت و در راستای شناساندن معارف رضوی به اقشار و آحاد مختلف جامعه، اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب برنامه های مختلفی را در طول این دهه برنامه ریزی، هماهنگی درنظر گرفته که مهمترین آنها اعزام مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف تبلیغی، برگزاری جشن های مختلف میلاد و دیگر برنامه های دینی و فرهنگی خواهد بود.

وی با اشاره به اعزام ۴۳ نفر مبلغ و مبلغه در طول ایام دهه کرامت به مساجد، تکایا و حسینیه ها خاطر نشان کرد: مبلغین و مبلغات اعزامی در ایام دهه کرامت با حضور در اماکن تبلیغی، بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در شهر و روستاهای شهرستان میاندوآب برگزار کرده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب در ادامه گفت: باتوجه به اعزام ۱۳ مبلغه و ۳۰ مبلغ بومی و غیر بومی در سطح شهر و روستاهای میاندوآب و با هماهنگی های انجام شده، برنامه های مبلغین و مبلغات اعزامی در دهه کرامت، امسال نسبت به سنوات گذشته بسیار باشکوهتر برگزار شد.

حجت‌الاسلام اعتمادی اقامه نماز جماعت، آموزش احکام، تبیین زکات، برگزاری گفتمان های دینی، جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی، مداحی و مولودی خوانی، سرکشی از ایتام، دستگیری از فقرا، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مراسم جشن و هماهنگی با هیئات مذهبی برای اجرای مراسم و اجرای برنامه های قرآنی را از برنامه های شاخص مبلغین و مبلغات در دهه کرامت برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار