مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر خبر داد:

مرحله دوم المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: مرحله دوم المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو با شرکت 55 دانش آموز در شهرستان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۷۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو  در بوشهر برگزار شد

مرتضی روان دوست اظهار داشت: مرحله دوم المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو با شرکت 55 دانش آموز در شهرستان بوشهر برگزار شد.

روان دوست افزود : 54 شرکت کننده در این آزمون از استان بوشهر و یک شرکت کننده از استان خوزستان در مرحله دوم این المپیاد به رقابت پرداختند که از این تعداد 33 شرکت کننده پسر و 22 شرکت کننده دختر است.

وی تصریح کرد: اهداف این المپیاد، کمک به پایدار سازی جریان تربیت نیروهای انسانی در زمینه فناوری نانو و هدایت و شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی و سوق دهی آنان به حوزه فناوری های نوین است.

وی یادآور شد: مرحله دوم المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، در قالب یک آزمون کتبی متمرکز در 7 استان و با حضور 436 نفر برگزیده مرحله اول، برگزار شد.

روان دوست افزود: مرحله سوم این المپیاد، با حضور ۳۰ نفر برگزیده کشور به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریور ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: دبیرخانه کشوری این المپیاد، پژوهش سرای شهید خوشبخت بوشهر است و شهرستان بوشهر 3 سال پیاپی مقام اول کشوری را در ارائه خدمات پژوهش سرایی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار