مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان خراسان رضوی:

با 25 هزار تومان در ساخت مدرسه سهیم شوید

یوسفی: به ۷ میلیون تومان اعتبار برای ساخت مدرسه دو کلاسه نیاز داریم

تهران (پانا) –_ مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان خراسان رضوی از ساخت یک مدرسه دو کلاسی در یکی از روستاهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد که برای تکمیل ساخت آن نیاز به 7 میلیون تومان اعتبار است.

کد مطلب: ۸۳۷۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
با 25 هزار تومان در ساخت مدرسه سهیم شوید

حسین یوسفی در گفت‌وگو با پانا به ساخت مدرسه‌ای در یکی از مناطق محروم کشور اشاره کرد و گفت: «مجموعه سازمان دانشجویان اقدامات دانش‌فرهنگی بسیاری انجام می‌دهد که در چارچوب یکی از این اقدامات در راستای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در اردیبهشت سال 96 ساخت مدرسه دو کلاسه در روستای بیراگند شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.»

او ادامه داد: «برآورد اولیه برای ساخت این مدرسه که از سوی خیران درنظر گرفته شد 60 میلیون تومان بود. با توجه به کمک سازمان نوسازی مدارس و وزارت آموزش و پرورش قرار شد هزینه ساخت این مدرسه به طور کامل از سوی ما و هزینه تجهیز مدرسه از سوی سازمان تامین شود.»

یوسفی ادامه داد: «اعتبار 60میلیون تومان را به 2400 سهم 25هزار تومانی تقسیم کردیم تا هر فردی در سراسر کشور اگر مایل بود بتواند با 25 هزار تومان در ساخت این مدرسه مشارکت داشته باشد.»

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان خراسان رضوی افزود:‌ «شماره کارت 6037691628090334 در بانک صادرات به این امر اختصاص داده شده است. در صورت تمایل افراد می‌توانند مشخصات مبلغ واریزی خود را برای ثبت در سیستم سازمان دانشجویان به شماره پیامک «30007650006428» اطلاع دهند. همچنین از طریق کانال تلگرامی «آواز الفبا» پیگیر اطلاع‌رسانی روند ساخت این مدرسه شوند.»

او ادامه داد:‌ «تاکنون 54 میلیون تومان مبلغ از تعداد حدود 160 نفر جمع‌آوری شده است و حدود 7 میلیون تومان مبلغ نیاز داریم. ما کف مبلغ واریزی را 25 هزار تومان قرار دادیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار