‍ معرفی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشکین دشت

فردیس (پانا) - طی مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی وسرپرست شهرداری مشکین دشت، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری معرفی شد.

کد مطلب: ۸۳۷۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
‍ معرفی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشکین دشت

آیین معارفه میرزایی به عنوان سرپرست خدمات شهری مشکین دشت با حضور مولایی اصل سرپرست شهرداری وشعبانپوررئیس شورای اسلامی ودیگراعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرداری برگزار و از زحمات برزگران وحقی معاونین سابق خدمات شهری قدردانی به عمل آمد.

رئیس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به وظایف متعدد معاونت خدمات شهری گفت: معاونت خدمات شهری جزبخش هایی هست که به صورت مستقیم با شهروندان در ارتباط بوده و هرگونه سستی و کوتاهی در انجام وظایف محوله بر رضایتمندی آنها تاثیر گذاشته و باعث بروز مشکلات عدیده شهری و بهداشتی می شود.
وی بهبود وضعیت خدمات شهری و جلب رضایت شهروندان و رفع مشکلات موجود را از پرسنل حوزه خدمات شهری خواستار شد و مهمترین عامل بالا بردن بهره وری در یک سیستم مدیریتی را استفاده از توان و تجارب افراد خود مجموعه شهرداری توصیف کرد.

در ادامه مولایی اصل سرپرست شهرداری مشکین دشت با اشاره به انتصاب میرزایی به سمت سرپرست معاونت خدمات شهری اظهار داشت: ایشان از نیروهای قدیمی وبومی و آشنا به امور شهرداری هستند که امیدواریم در دوره مسئولیت ایشان ماننددیگرمسولیتهایشان که موفق عمل نموده اند، درحوزه خدمات شهری نیزبیش از پیش در ارائه خدمت به شهروندان فعال گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار