مدیرکل فرهنگی - هنری آموزش و پرورش: اردوی دانش‌آموزان مناطق مرزی آسیب‌شناسی شود

رمضانی: امیدواریم سال آینده اردوی استانی برگزار کنیم

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی - هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ضمن تاکید بر آسیب‌شناسی اردوی دانش‌آموزان مناطق مرزی اظهار امیدواری کرد سال آینده اردوی استانی برگزار کنیم.

کد مطلب: ۸۳۶۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل فرهنگی - هنری آموزش و پرورش: اردوی دانش‌آموزان مناطق مرزی آسیب‌شناسی شود

علی رمضانی در مراسم اختتامیه پانزدهمین اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی کشور ویژه دختران که عصر امروز ۲۲ تیر در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با ابراز خرسندی از وجود فرزندانی بانشاط در نظام جمهوری اسلامی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در مراسم گفت: در این اردو مسئولیت بسیار بزرگ را قبول کردید؛ رسالت فرهنگی مسئولیتی بود که شما تعهد کردید.

او با تاکید بر اینکه شما دانش‌آموزان در قبال تمام تهاجم‌های امنیتی موجود در مرزها برای خود و خانواده مسئولیت دارید؛ ادامه داد: مطمینم با روحیه و نشاطی که از شما دانش‌آموزان دیدم آینده بسیار خوبی در مقابل خواهید داشت.

مدیرکل فرهنگی - هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از همکارانی که از این اردو حمایت کردند، گفت: انتظار دارم از این برنامه و اردو یک آسیب‌شناسی صورت گیرد و ارتباطمان با دانش‌آموزان قطع نشود.

او بر در اختیار گذاشتن محتوا به دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: باید جز مطالبات دانش‌آموزان باشد که در هر استان خود نشست برگزار و موضوعات اردویی را آسیب‌شناسی کنند.

رمضانی اظهار امیدواری کرد سال آینده اردوی مرزی شهرستان و استانی داشته باشیم و این دانش‌آموزان به عنوان مربیان اردو فعالیت داشته باشند‌.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات فرهنگی _ تربیتی اردوی ملی مناطق مرزی با حضور مسئولان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار