معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

با یاری فرهیختگان شاهد رشد بیشتر حوزه فرهنگ و هنر استان خواهیم بود

بیرجند ( پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: رشد و توسعه حوزه فرهنگ و هنر استان نیاز به کمک فرهیختگان و متخصصان دارد.

کد مطلب: ۸۳۶۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
با یاری فرهیختگان شاهد رشد بیشتر حوزه فرهنگ و هنر استان خواهیم بود

علی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مسئولیت در این استان سخت است چون کار بر زمین مانده زیادی در این منطقه وجود دارد لذا مدیران باید از رفاهی که در دیگر مناطق کشور داشته اند در اینجا صرفنظر کنند.


وی اظهار داشت: این استان مردمانی قانع و فرهنگی دارد و امیدواریم مدیرکل جدید ارشاد برنامه های پیش رو را با سرعت بیشتری ادامه دهد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: مردم این استان خوب هستند و نقد هم می کنند اما مدیران باید ظرفیت خود را بالا ببرند چون این مردم قدرشناس و خوش بدرقه هستند.


اسماعیلی افزود: به دنبال حاکمیت قانون هستیم و بدون یاری فرهیختگان و متخصصان هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد امیدواریم شاهد رشد بیشتر حوزه فرهنگ وهنر در این استان باشیم.


وی اظهار داشت: تغییرات مدیریتی وجود دارد و کم و کیف آن در جای خود قابل بحث است از نحوه مواجه محبی مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با این مقوله قدردانی می کنم زیرا در این جلسه در کمال عزت و محبت با اصحاب فرهنگ و هنر خداحافظی آبرومندانه ای داشت.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: عاقبت بخیری همین است و اینکه انسان های زلال از جنس فرهنگ و هنر از دل برای انسان حرف می زنند و همه ما باید دعا کنیم و اینطوزی با مدیریت خداحافظی کنیم.
اسماعیلی افزود: همه کسانی که مسئولیت دارند دیر یا زود رفتنی هستیم و این مسئولیت ها امانتی از مردم در دست مدیران است بهترین دعا برای هر مدیری این است که با عزت برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار