روز گذشته صورت گرفت:

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مراسم تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون استاندار خراسان جنوبی و جمعی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۶۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

ناصر نبی زاده مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به اینکه بیش از ٢٠ سال است که در حوزه فرهنگ خدمت می کند ، افزود: امروز اهالی فرهنگ و هنر استان با تمام توان از خادم خود در این حوزه «احمد محبی» قدردانی شایسته ای کرد.

وی با اشاره به اینکه از لحظه لحظه حضور در استان خراسان جنوبی برای خدمت به مردم بهره خواهم گرفت، گفت: با تمام توان در استانی که دو هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است استفاده خواهم کرد.

نبی زاده با بیان اینکه خراسان جنوبی فقها و علمای بزرگ، پدران علوم مختلف، شاعران و هنرمندان برجسته ای دارد، گفت: دست همکاری به سوی همه سازمانها و نهادها دراز می کنم.

وی تاکید کرد: از راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، استاندار و هنرمندان برای توسعه و تعالی عرصه فرهنگ و هنر استان بهره خواهم گرفت.

احمد محبی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان حنوبی نیز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت: بهترین گواه و شاهد فعالیت های انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر در دوران تصدی این مسئولیت، خود هنرمندان هستند.

وی با تاکید بر اینکه اقداماتی که در حوزه فرهنگ و هنر انجام شده وظیفه بوده و از آنچه انجام نشده طلب حلالیت می کنم، از خوبی های مردم بیرجند و خراسان جنوبی در ایام حضور خود در استان قدردانی کرد و گفت: افتخار دارم در مدت حضورم در استان سه اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان های خوسف، زیرکوه و بشرویه راه اندازی شد.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان حنوبی با اشاره به خرید ٩ دستگاه خودرو برای ادارات فرهنگ و ارشاد استان و شهرستان افزود: هنرمندان خراسان جنوبی افرادی برجسته ای در سطح کشور هستند.

وی به افزایش اعتبارات فصل ٥ استان از ١٦ میلیون تومان به ١٥٠ میلیون تومان در طول سالهای خدمت خود اشاره کرد و گفت: همچنین اعتبارات فصل ٥ وزارت فرهنگ و ارشاد برای استان از ٣٢٠ میلیون تومان به یک میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی خواستار ادامه حمایت مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان از خانه مطبوعات استان شد و ادامه داد: اقدامات لازم برای تعاونی چند منظوره هنرمندان استان انجام شده است که امیدواریم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

مجبی به کلنگ زنی و افتتاح نگارخانه نهبندان در دوران تصدی مسئولیت خود اشاره کرد و گفت: همچنین خراسان جنوبی مدت دو سال است که در نمایشگاه کتاب تهران به اجرای برنامه می پردازد.

وی خواستار همکاری هنرمندان استان با مدیریت جدید شد و اظهار امیدواری کرد: شاهد رشد و پیشرفت جایگاه فرهنگ و هنر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار