تمثیل خیال میهمان نگارخانه کمال الملک نیشابور

نیشابور ( پانا )- نمایشگاه نقاشی « تمثیل خیال » آثار گروهی هنرمندان نیشابوری در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور بر پا شد.

کد مطلب: ۸۳۶۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تمثیل خیال میهمان نگارخانه کمال الملک نیشابور

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمند ان نیشابوری تا کنون در زمینه های مختلف هنری توانسته اند با خلق آثار منحصر به فرد گام سبقت را از دیگر شهرستانها ربوده و همیشه دارای مقام های کشوری و بین المللی بوده اند و در حال حاضر نیزهنرمندان نقاش نیشابوری آثار خویش را در نمایشگاه نقاشی « تمثیل خیال » با اهتمام آموزشگاه نقاشی فخریان درمعرض دید عموم قرار داده اند.

خلیل اله عراقی گفت: در نمایشگاه نقاشی « تمثیل خیال » 25 اثر از 25 هنرمند نیشابوری که شامل سیاه قلم ، مدادرنگی ،رنگ روغن ،گواش ، آبرنگ و مینیاتور با موضوع طبیعت و چهره است در ابعاد 60*30 و 70*100 سانتیمتر در معرض دید عموم قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه گروهی هنرمندان نیشابوری به سبک رئالیسم می باشد که بازحمات طاقت فرسای چندین ماهه آثار خود را ارائه نموده اند.

عراقی به هدف از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج هنر نقاشی در بین جامعه هنری بخصوص نوجوانان وجوانان و تشویق این قشر مهم جامعه و نقد و بررسی آثار ایشان برگزار گردیده است.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « تمثیل خیال » از 16 الی 21 تیر97 همه روزه از ساعت 17 الی 30/19 بعدازظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بر پا می باشدو در معرض دید عموم قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار