کیفیت و عدالت آموزشی باید در مدارس محروم ،مرزی و عشایری فراهم شود

کلات(پانا)-آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان و دانش آموزان برتر استانی همزمان با افتتاح مرکز آموزشی رفاهی نادر 1 با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از مسئولین شهرستان کلات برگزار شد

کد مطلب: ۸۳۶۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت و عدالت آموزشی باید در مدارس محروم ،مرزی و عشایری فراهم شود


آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان و دانش آموزان برتر استانی همزمان با افتتاح مرکز آموزشی رفاهی نادر 1 با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از مسئولین شهرستان کلات برگزار شد.

خدا بنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع معلمان، مسئولان و دانش آموزان برتر استانی کلات ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت و پرسنل آموزش و پرورش کلات گفت:

در هیچ مقطعی موفقیت بدست نمی آید مگر با تلاش کار و همت گروهی بین یک اداره با سایر ادارات .

خدابنده افزود:همانطور که شعار سال تحصلی امسال کیفیت و عدالت آموزشی است ،ما این کیفیت و عدالت را امروز در برنامه تقدیر از معلمان و دانش آموزان برتر کلات شاهد بودیم.
وی افزود:کیفیت و عدالت آموزشی باید در مدارس محروم ،مرزی و عشایری فراهم شود و ما توانستیم در سال گذشته در حد امکانات این عدالت را اجرایی کنیم .
دکتر خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود:

فعالیت ها در آموزش و پرورش بر راهبر اقداماتی که باعث افزایش انگیزه معلمان و دانش آموزان می شود تاکید دارد.
وی بیان کرد:این افزایش انگیزه ها باعث رشد سطح علمی معلمان و دانش آموزان خواهد بود که در آموزش و پرورش کلات افزایش انگیزه بین دانش آموز و معلم با کیفت بالا و سطح مطلوب بوده است.

داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش کلات نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در این مراسم گفت:
آموزش و پرورش کلات در مدت زمان ماموریت بنده در این شهرستان با وجود مشکلات عدیده ساختاری که خود نیک به آن واقف هستید و همچنین کمبود اعتبارات مثال زدنی سال ۹۶ ، توانست با اتکا به ذات حق تعالی و اراده مستحکم کلات نشینان به رتبه ها و مقام های عالی در طول سال تحصیلی دست یابد که با توجه به عمق محرومیت در این شهرستان کاری شگرف بود . که جز همدلی و اتحاد و پشتکار و برنامه ریزی مدون این موفقیت ها حاصل نمی گشت .

وی به رتبه ها و مقام هایی که طی سال تحصیلی آموزش و پرورش توانست بدست بیاورد اشاره کرد و گفت:

تدوین برنامه جامع مدون عملیاتی سالانه که در نوع خود برند پژوهشی محسوب می شود و عملیات های عمرانی در راستای در آمد زایی با صرف هزینه ناچیز اما کاری بزرگ که در دو سایت آموزشی و رفاهی نادر به بهره برداری رسیده است مرکز شماره یک نادر با داشتن ۹ سوییت مجهز که امکانات بی نظیری در شهرستان کلات ایجاد کرده است که از آغاز انقلاب تا کنون بی مانند می باشد .د

داریوش پایسته عنوان کرد: آموزش و پرورش کلات در سالی که گذشت توانست هم به لحاظ سخت افزاری و هم به لحاظ نرم افزاری گامی مهم در توسعه زیر بخشی بردارد سند و دلیل این ادعا افزایش چند برابری موفقیت های استانی نسبت به سال گذشته تحصیلی می باشد . یکی دیگر از موارد اقدامی مطالعه دلایل افت تحصیلی با تحلیل های کلاس و مدرسه و رشته و جنس توانست گام مهمی در کاهش افت تحصیلی بردارد، این تنها گوشه ای از اقدامات رو بنایی زود بازده در شهرستان کلات می باشد از جمله اقدامات بلند مدت در شهرستان تغییر فرهنگ اداری آموزش و پرورش شهرستان و اصلاح ساختار های معیوب بروکراسی اداری می باشد که در یک پروسه پنج ساله قابل سنجش و ارزیابی خواهد بود .

مدیر آموزش و پرورش کلات در ادامه سخنان خود افزود: در بخش تعاملات بین دستگاهی با دستگاه های مرتبط نظیر دفتر امام جمعه دفتر نمایندگان و دفتر فرماندار و سپاه و نیروی انتظامی و همه دستگاه های اداری به نقل از مسئولین ادارات چون سرگرد شریف فرمانده سپاه کلات و امام جمعه محترم با کیفیت ترین و بهترین نوع ارتباط را شاهد بودیم .

پایسته عنوان کرد: همه ساله چالش هایی در دو سو، تعاملات را با نقصان رو به رو کرده بود که به حول قوه الهی و به مدد امام عصر (عج) توانستیم با باز تعریف ماموریت و کار ویژه دستگاه تعلیم و تربیت به سمت تنش زدایی حرکت و روابط فی مابین را ارتقا دهیم از این رو در عرض یازده ماه دوران تصدی بنده در مجموع یک ماه کاری بیش‌تر بنده صندلی نشین نبوده ام بلکه برای ارتقا سطح همیشه به دنبال تعاملات بین بخشی و بازدید از حوزه آموزش و پرورش و ادارات مرتبط و شرکت در جلسات راهبردی گذران شده است .

وی در پایان تاکید کرد: بدین سبب می توانم به جرات بگویم منهای کمبود ساختاری امکانات اما فعالیت های زیادی انجام شده است که ویژه جای تقدیر و تشکر از پرسنل آموزش و پرورش کلات را دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار