در گفت‌وگو با پانا

حسن زمانی: استقلال ترسی از برگزاری سوپر جام ندارد اما دود این بازی به چشم فوتبال ایران خواهد رفت

تهران (پانا) - عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شرایط تیمش را در آستانه سوپرجام فوتبال ایران بهتر از پرسپولیس ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۸۳۵۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
حسن زمانی: استقلال ترسی از برگزاری سوپر جام ندارد اما دود این بازی به چشم فوتبال ایران خواهد رفت

حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با پانا درباره آخرین وضع آماده‌سازی استقلال برای فصل جدید گفت: خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود و ما شروع خوبی داشتیم البته همه بازیکنان به تمرین اضافه نشدند اما کم‌کم وضع بهتر شد. ما برای رسیدن به قهرمانی باید از همین ابتدای فصل شروع کنیم. فکر می‌کنم با توجه به وضع فعلی و بازیکنانی که در ترکیب امسال استقلال حضور دارند همه‌چیز برای قهرمانی استقلال مهیا شده است. اکثر نفرات فصل قبل حفظ شده‌اند و با شناختی که بازیکنان و کادر فنی از هم دارند، می‌توانند موفق باشند. مهم‌تر از همه، داشتن کادر فنی بادانش و باهوش در کنار هیات مدیره هماهنگ و همدل است.

وی در پاسخ به اینکه دیر شروع شدن تمرینات آنها را از هدف اصلی دور نکرده است؟ عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و حتی اگر همه بازیکنان یک هفته قبل از شروع لیگ استارت می‌زدند ما باز هم نگرانی نداشتیم.

زمانی در پاسخ به اینکه چرا استقلال در دیر برگزار شدن سوپر جام تاکید زیادی دارد، عنوان کرد: ما ترسی از برگزاری سوپر جام نداریم و حتی فکر می‌کنم وضعمان هم از پرسپولیس خیلی بهتر است و بهترین فرصت برای کسب قهرمانی است اما انتظار داریم سازمان لیگ و فدراسیون خواسته خودشان را به ما تحمیل نکنند. اینکه آنها اصرار دارند تاریخ سوپر جام حتماً 29 تیرماه باشد به هیچ عنوان کار درستی نیست. آنها ابتدا باید نظر هر دو تیم را بپرسند و بعد برنامه‌ریزی کنند. بهترین گزینه این است که هر دو تیم هم ما و هم پرسپولیسی‌ها تاریخ‌های پیشنهادی خودمان را به سازمان لیگ بدهیم و در نهایت بر روی آن تاریخ‌ها رای نهایی را اعلام کنند. سازمان لیگ که قرار نیست در این مسابقه بازی کند آن‌ها باید از هر دو تیم نظرخواهی کنند و بعد در مورد تاریخ نهایی آن به اجماع برسند.

وی با بیان اینکه امسال سال شلوغی برای فوتبال ایران است، ادامه داد: درست است که امسال ‌بازی‌های آسیایی، لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌های آسیا را داریم و سال شلوغی برای فوتبال ایران است اما اگر هم بازی سوپر جام 29 تیرماه برگزار شود و تعداد بازیکنان مصدوم شوند آن وقت دود این اتفاق به چشم فوتبال ایران می‌رود و مشکلات بیشتری برای هر دو تیم به وجود می‌آید.

زمانی به دوره بازگشت تیام و جباروف اشاره کرد و گفت: این دو بازیکن احتمالا به اردوی تیم در ترکیه اضافه می‌شوند. با بودن جباروف، تیام و دیگر بازیکنان، دیگر انتظاری کمتر از قهرمانی در آسیا و لیگ برتر از استقلال نمی‌رود. تیام بازیکنی است که ارزشش را دارد که برای حضور او در استقلال تلاش کنیم؛ نمی‌خواستیم او را راحت از دست بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار