رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

درخشش بی سابقه دانش آموزان بردخون در مسابقات فرهنگی هنری استان بوشهر

بردخون/بوشهر(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: دانش آموزان بردخونی در مسابقات فرهنگی هنری استان درخشش بی سابقه ای داشتند

کد مطلب: ۸۳۵۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش بی سابقه دانش آموزان  بردخون در مسابقات فرهنگی هنری استان بوشهر

ظهیر محمودی در نشست شورای معاونین اداره اظهار داشت: مسابقات فرهنگی و هنری، سبب می شود که استعدادها و ظرفیت های هر فرد به درستی شناسایی شده و نخبه پروری فقط در دروس آموزشی خلاصه نشود.

وی افزود: هر ساله از ابتدای سال تحصیلی مسابقات فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان در رشته های مختلف برگزار می‌شود که هدف این مسابقات استعدادیابی، رشد و شکوفایی استعدادهای آنان است زیرا دانش آموزان به وسیله انواع رشته‌های فرهنگی و هنری و علاقه ای که برای آموختن دارند به خلاقیت می رسند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری نقش بسیار موثری در تقویت روحیه مشارکت جویی و تعاون بین دانش آموزان و آموختن مهارت ها به آنان دارد تا از راه رقابت به این هدف برسند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه ابراز امیدواری کرد سال های آینده افتخارات بیشتری کسب کنیم و گفت: منطقه بردخون با وجود همه کمبودها و مشکلات دارای استعدادها و توانایی های مناسبی در بین دانش آموزان است که اگر حمایت و همراهی شوند صاحب رتبه ها و مقام های برجسته در کشور خواهند شد.

وی از تلاش های معاونت پرورشی، کارشناس فرهنگی هنری، مدیر کانون شهید نامدار و مربیان پرورشی مدارس تقدیر کرد و ادامه داد: حضور دانش آموزان منطقه در مسابقات فرهنگی هنری استان موجب شد تا آنان موفق به کسب رتبه های برتر استان شوند که حاصل آن 5 رتبه اول، 4 رتبه دوم، 5 رتبه سوم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار