بانوی البرزی پرچم‌دار کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2018 شد

کرج (پانا) - کیمیا علیزاده جوان‌ترین مدال‌آور ایران در بازی‌های المپیک، با تصویب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به‌عنوان پرچم‌دار کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2018- جاکارتا انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۳۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بانوی البرزی پرچم‌دار کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2018 شد

در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که با حضور سلطانی‌‌فر وزیر ورزش و جوانان همچنین سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، کیمیا علیزاده تنها بانوی مدال آور تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک به عنوان پرچم دار کاروان ورزشی ایران انتخاب و معرفی شد.

این بانوی ورزشکار با 18 سال سن به مدال برنز بازی‌های المپیک 2016 ریو دست پیدا کرد و جوانترین ورزشکار مدال‌آور ایران در بازی‌های المپیک هم لقب گرفت.

این بانوی ورزشکار متولد 19 تیر 1377 است و مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2015 و مدال نقره رقابت‌های جهانی 2017 را نیز در کارنامه افتخارات خود به ثبت رسانده است.

تا کنون ورزشکارانی از رشته‌های وزنه برداری،کشتی، جودو، فوتبال و بسکتبال پرچم‌دار کاروان ورزش ایران در ادوار گذشته بازی‌های آسیایی بودند و برای اولین بار ورزشکاری از رشته تکواندو به عنوان پرچم دار کاروان ایران انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار