نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

ترامپ فرد قابل مذاکره نیست

یزد (پانا) - نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در چهارمین نشست "موذن در خواب" که با موضوع عملکرد وزارت خارجه برگزار شد؛ بیان داشت: ما باید بتوانیم در زمینه دشمن‌شناسی به خوبی عمل کنیم و رفتارهای دشمنان را بشناسیم.

کد مطلب: ۸۳۵۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ فرد قابل مذاکره نیست

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در چهارمین نشست "موذن در خواب" که با موضوع عملکرد وزارت خارجه در عمارت نواب یزد برگزار شد با تأکید بر اینکه امروزه جهان حساب ویژه و خاصی روی جمهوری اسلامی ایران باز کرده است اظهار داشت: در این بین کشورهایی مانند آمریکا که توان دیدن پیشرفت جمهوری اسلامی را ندارند با تمام قوا در جهت مقابله با ایران برآمدند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: روسای جمهور سابق آمریکا به صورت پیدا و پنهان دشمنی‌های خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کردند ولی ترامپ به صورت علنی این دشمنی را بروز داده و به صورت مستقیم وارد میدان مبارزه شده است.

وی با بیان اینکه ترامپ فرد قابل مذاکره نیست، تصریح کرد: امروزه ما باید بتوانیم در زمینه دشمن‌شناسی به خوبی عمل کنیم و رفتارهای دشمنان را بشناسیم.

موسوی بیوکی عنوان کرد: کشت و کشتار در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن و کشورهای دیگر اسلامی فقط برای رسیدن به جمهوری اسلامی ایران و قصدشان پس از پیروزی در این کشورها رسیدن به ایران اسلامی است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینکه کشورهای اسلامی در منطقه توانستند در مقابل دشمن ایستادگی کنند، ورود نیروهای جهادگر ایرانی به این کشورها بود و مطمئناً اگر این کار توسط ایران انجام نمی‌گرفت وضعیت کنونی این کشورها مشخص نبود.

وی با اشاره به برخی از دلایل حضور رزمندگان ایران در کشورهای منطقه گفت: حضور نیروهای مستشار ایرانی در کشورهای جنگ زده منطقه دستاوردهای بسیاری برای کشور دارد که از مهمترین آن‌ها، اقتدار و امنیت برای جمهوری اسلامی است.

موسوی بیوکی با بیان اینکه آمریکا دنبال جنگ فیزیکی با جمهوری اسلامی ایران نیست تصریح کرد: بازی دیپلماسی و سیاست خارجی بازی حرف زدن و جذب آرا است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پایان به دیگر اهداف آمریکا در جهت ضربه زدن به ایران اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها در این سال‌ها دنبال این هستند که کشورهای منطقه با جمهوری اسلامی هیچ گونه ارتباطی نداشته باشند و ایزوله کردن ایران از دیگر اهداف آمریکایی‌ها در این سال‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار