فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان

رایزنی با دولت پاکستان برای آزاد‌سازی سرباز ربوده شده ایرانی امیدوار کننده است

زاهدان (پانا) - فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع وطن، علی دوست زاده به بجنورد سفر کرده است، گفت: وزارت خارجه، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت کشور در حال رایزنی با دولت پاکستان و ریش‌سفیدان برای بازگشت سرباز ربوده شده ایرانی هستند.

کد مطلب: ۸۳۵۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رایزنی با دولت پاکستان برای آزاد‌سازی سرباز ربوده شده ایرانی امیدوار کننده است

سردار سعید کمیلی اظهار کرد: پیگیری های زیادی برای بازگرداندن براتی، سرباز ربوده شده انجام گرفته و دولت پاکستان به دنبال این است که سرباز یاد شده را به ایران بازگرداند.
وی افزود: گروهگ ها از پاسخ گویی طفره می روند و مکان را چند مرتبه جابه جا کرده اند اما امیدوارم بزودی این سرباز ربوده شده به ایران تحویل و به کشور باز می گردد.
رحمانی فضلی گفت: وزارت کشور نیز در ملاقات‌های با دولت پاکستان پیگیر این موضوع است و از طریق معتمدان و ریش‌سفیدان نیز در تلاش هستیم تا این سرباز به گروگان گرفته‌شده را به آغوش خانواده بازگردانیم.
شایان ذکر است: سعید براتی به همراه 11 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و 9 سرباز وظیفه اوایل اردیبهشت پارسال در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفت.
در این اقدام تروریستی سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی تروریستها به شهادت رسیده، 2 سرباز وظیفه زخمی شده و سعید براتی سرباز وظیفه زخمی و توسط اشرار و تروریستها ربوده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار