قرارداد 10 میلیون دلاری کریس رونالدو برای حضور در سریال مستند فیسبوک‌واچ

تهران (پانا) - کریستیانو رونالدو بازیکن رئال مادرید قرار است با یک دستمزد 10 میلیون دلاری در سریال مستند شبکه فیسبوک حضور پیدا کند.

کد مطلب: ۸۳۵۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
قرارداد 10 میلیون دلاری کریس رونالدو برای حضور در سریال مستند فیسبوک‌واچ

به گزارش ورایتی، کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی قرار است با بازی در یک «رئالیتی شو» پا به عرصه فیلم و تلویزیون بگذارد.

این ستاره تیم رئال مادرید این روزها در حال مذاکره با «فیسبوک واچ» برای ساخت یک سریال مستند است که قرار است در 13 قسمت تهیه شود. فیسبوک برای حضور رونالدو در این سریال 10 میلیون دلار پیشنهاد کرده است و گفته می‌شود قرارداد به مراحل نهایی نزدیک می‌شود.

گرچه این بازیکن خط حمله تیم ملی پرتغال و رئال مادرید همیشه خبرساز بوده است، این رئالیتی شو نگاهی دقیق به زندگی این چهره پرطرفدار دنیای فوتبال خواهد داشت.

رونالدو پرطرفدارترین ورزشکار در فیسبوک است که صفحه رسمی‌اش 120 میلیون فالوئر دارد. او یکی از مشهورترین چهره‌های ورزشی دنیاست که برای تیم اسپانیایی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند که شنبه گذشته پس از شکست مقابل اروگوئه از رقابت‌های جام جهانی 2018 حذف شد.

«فیسبوک واچ» سرویس ویدئویی و تلویزیونی شبکه اجتماعی «فیسبوک» است. رئالیتی شوی ورزشی دیگری به نام «تام علیه زمان» که از ماه ژانویه از این شبکه پخش می‌شود، تاکنون بیش از ۵۲ میلیون بازدید در فیسبوک داشته است.

سریال «تام علیه زمان» به زندگی تام بردی بازیکن خط حمله تیم «پاتریوت نیوانگلند» (فوتبال آمریکایی) می‌پردازد که حضورش در عرصه ورزش و خانواده به تصویر کشیده می‌شود.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار