فعالیت‌های تابستانی 10پایگاه اوقات فراغت در شهرستان دشتی آغاز شد

بوشهر/دشتی (پانا) - فعالیتهای تابستانی 10 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان در شهرستان دشتی با حضور مدیر آموزش و پرورش آغاز شد.

کد مطلب: ۸۳۵۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های تابستانی 10پایگاه اوقات فراغت در شهرستان دشتی  آغاز شد

بیش از 10 پایگاه تابستانی اوقات فراغت فعالیت های خود را در این شهرستان آغاز کردند و پیش بینی می شود بیش از 1400 نفر رشته دراین پایگاه ها تحت پوشش قرار گیرند.

مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت : هر دانش آموز یک مهارت و حمایت از کالای ایرانی ۲ شعاری است که فعالیتهای تابستانی در قالب آن انجام می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی افزود: ۸۸ برنامه از معاونت پرورشی و فرهنگی ، معاونت تربیت بدنی، سازمان دانش آموزی و سایر تشکلها در مراکز و پایگاههای اوقات فراغت تابستانی اجرا می شود.

طیبیان مجرد تصریح کرد : همواره آموزش و پرورش سعی دارد شرایطی را فراهم نماید تا استعدادها و توانایی‌های نهفته در دانش‌آموز، ظهور و بروز پیدا کند که این شرایط به شکل برگزاری کلاس‌های فوق برنامه انجام می‌شود.

همچنین معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار داشت: با توجه به فضای خشک آموزشی مدارس در طول سال تحصیلی تمام تلاش ما در مراکز فعالیت‌های تابستانی این است تا هر آنچه دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی با وجود علاقه به آن دست نیافته‌اند، در تابستان موفق به انجام آن شوند.

حسینی ادامه داد: آموزش و پرورش با داشتن امکانات و بسترهایی از جمله کانون‌های فرهنگی و هنری، دارالقرآن‌ها، سالن‌های ورزشی و فضای مدارس هرساله متناسب با توان خود برای این فعالیت‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار