آذری جهرمی: هیچ منعی در شفاف‌سازی دستگاه‌های مخابراتی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند نداریم

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شفافیت در مورد تمام دستگاه‌های مخابراتی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند،خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آذری جهرمی: هیچ منعی در شفاف‌سازی دستگاه‌های مخابراتی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند نداریم

محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سؤال پانا درباره اقدامات شفافیت‌ساز وزارت ارتباطات بر پایه دستور رئیس‌جمهوری گفت: «در این زمینه گزارش‌های مکرری را اعلام کرده‌ایم. اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه بسیار مشخص است.»

او ادامه داد: «شفافیت در مورد تمام بخش‌های زیرمجموعه این وزارت‌خانه که ارز دولتی دریافت کرده‌اند انجام خواهد شد و منعی در این زمینه نداریم.»

او در پاسخ به اظهارات اخیر دادستان اصفهان مبنی بر پیگیری و دستگیری نهادها و افرادی که از فیلترشکن برای ورود به شبکه‌های فیلترشده همچون تلگرام استفاده می‌کنند، اظهار کرد: «من تخصصی در رابطه با تعقیب ندارم، باید جزئیات این موضوع را از خودشان پیگیری کنید.»

آذری جهرمی در ادامه گفت: «طبیعتا نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم، سوالات و هم پیشنهاداتی دارند؛ طی دو روز گذشته جلسه‌های مفصلی با نمایندگان محترم در فراکسیون‌های مختلف داشتیم و تبادل نظرانجام شد. هم نظرات آن‌ها و هم توضیحات لازم را شنیدیم؛ این فرآیند آغاز شده و رسیدگی‌ها انجام شده است. منتظریم سازمان تعزیرات جواب پیگیری‌هایشان را بدهد.»

او با اشاره به فعالیت برخی پیام‌رسان‌های فیلتر شده در قالب یک پیام‌رسان جدید مثل تلگرام طلایی تصریح کرد: «در وزارت ارتباطات اطلاعیه رسمی داده‌ایم و نظرمان را در این رابطه گفته‌ایم و همچنین رئیس سازمان فناوری اطلاعات در این مورد مصاحبه کرده‌اند و هم اطلاعیه دادیم و این موضوع جدید نیست و مورد اشاره قرار گرفته است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار