بدمینتون بازهای حرفه‌ای بازنشسته شهرداری تهران مشخص شدند

تهران (پانا) - بدمینتون بازهای حرفه‌ای بازنشسته در دو بخش آقایان و بانوان المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۳۴۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بدمینتون بازهای حرفه‌ای بازنشسته شهرداری تهران مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، در مسابقات ورزشی بدمینتون پنجمین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران که با استقبال ورزشکاران بازنشسته در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهید معتمدی کارگران تهران همراه شد، بیش از 82 ورزشکار زن و مرد بازنشسته در رقابتی سخت و نفس گیر با یکدیگر به رقابت پرداختند تا نفرات برتر این مسابقات مشخص شود.

بر این اساس و پس از 5 ساعت رقابت، نفرات برتر این مسابقات در 3 رده سنی زیر 57 سال، 57 تا 63 سال و بالای 63 سال آقایان و 2 رده زیر 51 سال و بالای 51 سال بانوان مشخص و جوایز خود را از مسئولان حاضر در برنامه گرفتند.

در رده سنی زیر 57 سال رشته ورزشی بدمینتون آقایان، رضا زند خانه شهری موفق به کسب رتبه اول شد. در این رده همچنین غلام حسن اسکندری، رتبه دوم را از آن خود کرد. رتبه سوم این رده سنی نیز به مصطفی منصوری رسید.

در رده سنی 57 تا 63 سال آقایان نیز رتبه نخست با اقتدار از آن محمد مهدی مرغوب شادکار شد. حسین بهزادی نیز رتبه دوم این رده سنی را کسب کرد. مقام سوم این مسابقات نیز به نادر قولتوقیان رسید.

در آخرین رده سنی این مسابقات در بخش آقایان که به ورزشکاران با سن بالا اختصاص داشت، ورزشکاران بالای 63 سال شرکت کردند تا رقابت جذابی را به نمایش بگذارند. در این رده سنی که با استقبال ورزشکاران نیز همراه شد، سعید مجدالقلندیس موفق به کسب رتبه اول مسابقات شد. همچنین حمیدرضا نیکویی، رتبه دوم این مسابقات را کسب کرد. رتبه سوم نیز به فضل‌الله جواهری، ورزشکار بازنشسته شهرداری تهران رسید.

در بخش بانوان مسابقات بدمینتون نیز در رده سنی زیر 51 سال، خانم ها معصومه اکبری، عاطفه بختیاری فرد و راحله محمدپور به مقام های اول تا سوم رسیدند؛ همچنین در رده سنی بالای 51 سال نیز زهره مینایی، معصومه سعیدی و زری دره به مقام قهرمانی رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار