در المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران از نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی تجلیل شد

تهران (پانا) - نفرات برتر رشته ورزشی مسابقات آمادگی جسمانی المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۳۴۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
در المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران از نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی  تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، در مسابقات ورزشی آمادگی جسمانی در دو بخش آقایان و بانوان پنجمین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران که با استقبال ویژه ورزشکاران بازنشسته در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهید معتمدی کارگران تهران همراه شد، بیش از 208 ورزشکار بازنشسته در رقابتی سخت و نفس‌گیر با یکدیگر به رقابت پرداختند تا نفرات برتر این مسابقات مشخص شود.

در رده سنی زیر 56 سال رشته ورزشی آمادگی جسمانی آقایان، شهرام تژده موفق به کسب رتبه اول شد. در این رده همچنین غلامرضا سقایی، رتبه دوم را از آن خود کرد. رتبه سوم این رده سنی نیز به شاهین ولی سلطانی رسید.

در رده سنی 56 تا 58 سال نیز رتبه نخست با اقتدار از آن احمد سعادت نیک شد. منصور زارعی نیز رتبه دوم این رده سنی را کسب کرد. مقام سوم این مسابقات نیز به ربیع خدا کرمی رسید.

در رده سنی 59 تا 63 سال نیز رتبه نخست با اقتدار از آن حمید رکنی شد. رحیم پور طبرستانی نیز رتبه دوم این رده سنی را کسب کرد. مقام سوم این مسابقات نیز به حسین زندیه رسید.

در آخرین رده سنی این مسابقات که به ورزشکاران با سن بالا اختصاص داشت، ورزشکاران بالای 64 سال شرکت کردند تا رقابت جذابی را به نمایش بگذارند. در این رده سنی که با استقبال ورزشکاران نیز همراه شد، علی برزه کار موفق به کسب رتبه اول مسابقات شد. همچنین رمضانعلی یانسری، رتبه دوم این مسابقات را کسب کرد.

رتبه سوم نیز به هادی روح، ورزشکار بازنشسته شهرداری تهران رسید.

در بخش بانوان در رده سنی زیر 51 سال معصومه دادوند، پرستو یوسفی و مژگان مقصودی، در رده سنی 51 تا 53 سال معصومه مرادی نسب، مژگان غیاثی وفرحناز جلالی به ترتیب نفرات اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی 54 تا 58 نیز توران کیاپور، زهرا نوروزی و میترا شاپوری مطلق نفرات برتر این رده سنی را تشکیل دادند.

در آخرین رده سنی نیز که 59 سال به بالا است عفت ایرانمنش مقام اول، منصوره غلامی مقام دوم و عذرا رضازاده مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار