هنرجویان آذربایجان شرقی 14 رتبه کشوری مسابقات کار و دانش را ازآن خود کردند

تبریز(پانا)- هنرجویان آذربایجان شرقی در شانزدهمین دوره مسابقات عملی کاربردی شاخه کاردانش کشور 14 رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

کد مطلب: ۸۳۴۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
هنرجویان آذربایجان شرقی 14 رتبه کشوری مسابقات کار و دانش را ازآن خود کردند

عاشور اکرمی با اعلام این خبر خاطرنشان شد: شانزدهمین دوره مسابقات عملی کاربردی شاخه کاردانش در سه سطح منطقه ای، استانی و کشوری در جریان سال تحصیلی 97-1396 اجرا گردید.

معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی افزود: این دوره از مسابقات با 33 عنوان آزمون مهارتی درچهار زمینه صنعت ، هنر،کشاورزی و خدمات از مورخه9 لغایت11تیر ماه در استان البرز ( کرج) برگزار گردید.

وی اظهار کرد: در این مسابقات هنرجویان کاردانش استان آذربایجان شرقی دو رتبه اول کشوری،سه رتبه دوم و یک رتبه سوم کشوری و هشت نفر نیز رتبه های چهار تا شش راکسب نمودند.

اکرمی تصریح کرد: در مرحله منطقه ای ، هنرجویان پایه یازدهم شاخه کاردانش در دو بخش تئوری و عملی استاندارد های مهارت به رقابت پرداختند و هنرجویان در رقابت تئوری و عملی استانی که در زمستان سال 96 بصورت هماهنگ و با سوالات یکسان برگزار شد، شرکت و هنرجو یان برای آزمون تئوری مرحله کشوری انتخاب گردیدند.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان شد: در تاریخ 3/2/96 آزمون تئوری استاندارد مهارت با حضور ناظرین ستادی و بصورت هماهنگ در استان برگزار و92هنرجو به مرحله عملی کشوری راه یافته و از این تعداد 14 نفربه عنوان برگزیدگان نهایی کشور انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است، مدیر کل و معاون آموزش متوسطه و رئیس اداره آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش آموزش وپرورش آذربایجانشرقی ضمن استقبال از هنرجویان منتخب، این درخشش و موفقیت را به هنرجویان ، خانواده آنها و کلیه همکاران نواحی و مناطق استان که در موفقیت این عزیزان نقش و تاثیر داشته اند تبریک گفته و از تلاش های ایشان تشکر و قدردانی نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار