بیمار بدحال در اورژانس، پزشک در ناهارخوری!

تهران (پانا) - همراهان بیمار بدحال در اورژانس هرچه نشستند پزشک اورژانس نیامد و چون گلایه هایشان در بیمارستان جواب نداد دست به تلفن شدند و به فرمانداری فیروزکوه زنگ زدند.

کد مطلب: ۸۳۴۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بیمار بدحال در اورژانس، پزشک در ناهارخوری!

خبرنگار ایرنا مستقر در شهرستان فیروزکوه که همان زمان (ظهر سه شنبه) در فرمانداری حضور داشت مطلع می شود همراهان بیمار بشدت عصبانی و ناراحت از نبود پزشک اورژانس هرچه گلایه داشته اند را از پشت تلفن به گوش مسئولان فرمانداری رسانده اند و مقرر شده بازرس این نهاد به بیمارستان برود و موضوع را بررسی کند.

خبرنگار ما با بازرس فرمانداری همراه می شود تا در جریان کم و کیف ماجرا قرارگیرد و وقتی به بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه، تنها بیمارستان این شهرستان می رسند می بینند چند بیمار در بخش اورژانس هستند که از نبود پزشک برای رسیدگی به وضعیت بیمار بدحالشان بی تابی می کنند.

این بیماران گفتند: بیمار بدحال اورژانسی به بیمارستان آورده ایم اما پزشک نیست، به هرکس هم می گوییم انگار نه انگار.
خبرنگار ایرنا به سراغ پرستاران و مسئولان بیمارستان رفت که پاسخ دادند: پزشک کشیک برای ناهار و نماز رفته است، چندبار او را پیج (صدا) کرده ایم، با تلفن همراهش نیز تماس گرفته ایم اما پاسخگو نبود.

مسئول روابط عمومی بیمارستان نیز پاسخ داد: در هر نوبت، تنها یک پزشک در بخش اورژانس داریم که اگر برای ناهار، نماز یا امور شخصی برود و طول بکشد ممکن است چنین مسائلی رخ دهد.

همراهان بیمار که بشدت از نبود پزشک و پاسخگو نبودن متولیان گلایه داشتند می گفتند وقت ناهار یا نماز باید مشخص باشد یا افراد دیگری در این زمان فعالیت ها را انجام دهند.

این افراد اظهارداشتند: کمبود پزشک که توسط مسئولان اعلام می شود درحالیست که همواره از نبود بازار کار برای پزشکان بیکار گلایه می شود؛ ضمن اینکه حتی اگر کمبود پزشک هم باشد با مدیریت بهتر و جدیت و دلسوزی پزشک کشیک نسبت به شرایط اورژانسی و بدحالی بیماران، می توان این مشکلات را براحتی ساماندهی کرد که دامنه پیدا نکند.

درمانگاه شبکه بهداشت فیروزکوه تنها نهاد درمانی دیگری است که در کنار بیمارستان امام خمینی(ره) به صورت شبانه روزی خدمات درمانی ارائه می دهد.
گزارش خبرنگار ما حاکیست که بازرس فرمانداری گزارش مربوط به این موضوع را برای ارجاع به مسئولان تکمیل کرد.

فیروزکوه در شمال شرق تهران واقع شده و فعالیت های بهداشتی و درمانی آن زیر نظر دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی مدیریت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار