فعالیت 18 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی آموزش و پرورش دلیجان آغاز شد

اراک(پانا)- طرح اوقات فراغت تابستان 97 در شهرستان دلیجان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۳۴۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 18 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی آموزش و پرورش دلیجان آغاز شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان در این مراسم گفت: کانون های شهید رجایی و تزکیه، سالن های ورزشی امام علی (ع) ، شهید بهشتی و شهدای فرهنگی و سالن ورزشی تزکیه و 12 آموزشگاه به عنوان پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان آماده سازی شده است.

محسن رفیعی افزود: پایگاه اصلی اوقات فراغت دانش آموزان در کانون شهید رجایی می باشد و برنامه ریزی کلاس ها در این مرکز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: دارالقرآن نور اهل بیت (ع) نیز به عنوان پایگاه قرآنی و در جهت اشاعه فرهنگ قرآن کریم در نظر گرفته شده و کلاس های تخصصی قرآن را برای رده های سنی مختلف برگزار خواهد نمود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان بیان کرد: امسال رشته های خوشنویسی و خط تحریری، نقاشی و طراحی، زبان انگلیسی، هنرهای تجسمی، بازی های خلاق، رایانه، ریاضی آسان، هندبال، فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، تیر و کمان و شنا برای اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده و از مربیان ماهر و کارآزموده استفاده خواهد شد.

رفیعی با اشاره به لزوم ایجاد تنوع در برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانه دانش‌آموزان، گفت: فعالیت‌ها و برنامه های اوقات فراغت نباید صرفاَ در مدرسه متمرکز شود و یکی از اهداف این است که برنامه‌های اوقات فراغت را در محیط خارج از مدرسه نیز طراحی و اجرا کنیم .

وی اضافه کرد: امسال اردوهای یک روزه و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی نیز برای هر پایگاه پیش بینی شده که در طول برگزاری کلاس های اوقات فراغت اجرا خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان ابراز داشت: سال گذشته حدود 510 دانش آموز در طرح اوقات فراغت شرکت کردند و امسال با همکاری نهادها و ادارات شهرستان و فعالیت های مدیران پایگاه ها استقبال بیشتری از این کلاس ها صورت خواهد گرفت.

رفیعی گفت: در تابستان امسال همچنین مدارس متوسطه اول با برگزاری کلاس های مهارت آموزی بر اساس طرح ایران مهارت با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای، مهارت های حرفه ای را به دانش آموزان آموزش خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار