معاون سواد آموزی کرمانشاه: فعالیت‌های سوادآموزی همراه با نظارت‌های کیفی است

کرمانشاه (پانا) - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه در نشست شورای اداری سوادآموزی ضمن اعلام شروع فعالیت‌های آموزش دوره‌های سه گانه سوادآموزی، بر تحکیم و انتقال به بهبود کیفیت برنامه های سال جاری تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون سواد آموزی کرمانشاه: فعالیت‌های سوادآموزی همراه با نظارت‌های کیفی است

هرمز نوروزی‌فرد افزود: نظارت آموزش به عنوان بخش جدایی ناپذیر فعالیت‌های سوادآموزی به حساب می آید. این امر با هدف شناسایی نیازهای آموزش، تبادل تجربه، اشاعه روش‌های نوین، اصلاح و بهبود روش‌ها، کنترل فرآیندها، تضمین کیفیت آموزش و اطمینان از سلامت کار برنامه ریزی انجام می‌شود.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه، حجم فعالیت‌های کمی جهت باسواد نمودن و تحت پوشش قرار دادن بیسوادان و کم سوادان در سال جاری را تعداد 13 هزار و 993 نفر و شروع زمان کلاس‌گذاری در دوره سواد آموزی را اول تیر ماه و دوره های تحکیم و انتقال را اوایل شهریور ماه اعلام کرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: با تعاملات برون و درون‌سازمانی و نیز استفاده از پتانسیل شورای پشتیبانی، می‌توان به بهبود کیفیت و انسداد مبادی بیسوادی کمک کرد. همچنین فعالیت دستگاه‌های مشارکت پذیر در قالب تفاهم‌نامه و قراردادهای منعقده طبق مقررات و اسناد بالا دستی حجم مذکور در موعد مقرر با کیفیت و استاندارد لازم تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار