دومین جلسه ستاد یادواره شهدای دانش آموز استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا)_ دومین جلسه ستاد یادواره شهدای دانش آموز استان بوشهردر روز دوشنبه چهارم تیر ماه 97 با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر بعنوان رئیس ستاد یادواره و معاون پرورشی و فرهنگی بعنوان دبیر ستاد و کلیه اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۳۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه ستاد یادواره شهدای دانش آموز استان بوشهر برگزار شد

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی با ارائه متن کامل شیوه نامه مدون برگزاری یادواره و توضیح و تفسیر تمام صفحات آن برای اعضاء تشریح نمود.

وی سپس جزئیات تمام فصول شیوه نامه را ارائه نمود .

فتحی همچنین سه مورد الگو و آرم طراحی شده یادواره را در سالن بر روی مانیتوربه معرض نمایش تمام اعضاء گذاشت. تا اعضاء با ارائه نظر جمعی بهترین الگو را برای یادواره انتخاب نمایند .

در ادامه جلسه تعدادی از اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص برخی از موارد مطرح شده یادواره پرداخته و نظرات سازنده و خوبی را هم در مورد شیوه نامه و هم در مورد برنامه های مطرح شده ارائه نمودند .

در پایان ناصرکرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به جمع بندی نظرات مطرح شده در جلسه پرداخته و راهکارهای را در خصوص هر چه بهتر پیگیری نمودن و جدیت در کار و برنامه های یادواره ارائه کرد.

وی تاکید نمود همه کار گروه ها و روسای آنها باید مصمم پیگیر کار باشند تا بهترین و کاملترین یادواره در شان شهدای گرانقدر برگزار شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار